Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Ciężko znaleźć jakikolwiek zakres obrotów, gdzie rzeczywiste doładowanie miałoby coś wspólnego z zadanym. Próbowałeś ręcznie ruszać sztangą turbiny, czy w ogóle pracuje?
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

Tak, także w vagu w bs włączalem ruch sztangi i pracuje w pełnym zakresie, dodam że niepracowała wogóle, ale ruzruszalem ją..
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Adam100194, po tych logach co zamieściłeś to ja widzę, że gruszka stoi w miejscu... Logi porobione zresztą w cały świat. Wg mnie wina leży po stronie turbiny (zapieczone łopatki) lub gruszki.
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

Więc czyszczenie turba? a powiecie mi czy to może powodować że nie wkręca się do maksymalnych obr na jałowym?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

A do jakich obrotów wg Ciebie miałoby się wkręcać ? Wkręca się max do odcinki...
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

Sony pisze:A do jakich obrotów wg Ciebie miałoby się wkręcać ? Wkręca się max do odcinki...


nie no, powinien do 5 tys, wiem że to nie zdrowe, czysto testowo próbowałem.. a on ledwie 4tys przekracza...
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Kto ci napisał, że powinien? Każdy silnik jest inny, zwykle odcinka następuje około 4500-4700rpm w TDI, ale odcinka na jałowym =/= odcinka na pierwszym biegu =/= odcinka na trzecim biegu.
Obrazek
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

hym, bo zanim miałem jaki kolwiek problem to tak było, mam bardzo krótką skrzynię i jeszcze 2 miechy temu rozpędzałem go do 185k/h - prędkość max, bo obroty dochodziły do czerwonego pola, jakieś 4800obr... wiem że to dziwnie wygląda co piszę ale tak jest.. :D
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Adam100194, tym bym się na Twoim miejscu nie przejmował. Najpierw ogarnij sprawę z dynamiką auta. Wykonaj ponownie log statyczny grupy 011, żebyśmy mogli zobaczyć czy gruszka pracuje. Zrób też dynamiczne logi ponownie, ale najlepiej na 4 biegu.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Sprawdź, czy wężyki podciśnienia nie dziurawe i czy gruszka działa, gdy zaciągasz powietrze. Bo wygląda na to, że łopatki ani drgną.
ODPOWIEDZ