Roxon40 pisze:To jeszcze dobrze by było jakby mi ktoś dał znać ile tego płynu potrzeba do wymiany w całym układzie, oraz napisał jak i gdzie w VAG mam tą pompę odpowietrzyć.
Sorki, poprawka. Znalazłem w książce do napraw Octavii I, że w układzie z tylnymi tarczami i ABS wchodzi 0,57l płynu DOT-4, więc do Toledo będzie podobnie.
I wierz tu forom internetowym...
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Dobrze czytaj, co byśmy nie musieli jeździć i szukać potem płynu bo oba auta będą stały nieruchomo
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Nojego nie będę w sobotę jeszcze chyba rozbierał. Najpierw trzeba zabezpieczyć wgniotę, żeby nie rdzewiała. A mam prawie litr DOT-4 od Ferodo, więc może starczy.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Witam, długo szukałem po całym internecie odpowiedzi, ale znalezione nie były do końca zadowalające więc zapytam ja Was obywatele i o pomoc proszę.
Nadszedł mi czas na doprowadzenie do porządku tylnych hamulców. Wymieniłem tarcze, klocki, łożyska na obu kołach, skorzystałem też z reparaturek i wyremontowałem oba zaciski i linki ręcznego. Nie żałowałem smaru do tłoczków ani preparatu do czyszczenia układów hamulcowych. Wszystko udało mi się poskładać i wszystko byłoby ok, ale po odpowietrzeniu hamulców pedał wpada mi w podłogę. Nie wiem dokładnie jak daleko zszedł mi poziomo płynu bo zbiorniczek jest niesamowicie brudny, a ten śmieszny siatkowy filtr nie chce dać się wyciągnąć. Więc jeśli można to łopatologicznie mi jakoś wytłumaczyć jak odpowietrzyć cały układ (zakładam że poziom spadł mi za nisko i zapowietrzyłem wszystko włącznie z pompą ABS). Oczywiście mowa o moim toledo 1l z 1997 roku w dieslu 110 km z ABS-em.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2013, 22:42 przez Traian, łącznie zmieniany 1 raz.