Niestety ale jakiś czas temu zaobserwowałem stuki,luzy w kolumnie kierowniczej.Pojawiają się podczas szybkiego kręcenia lub zmiany kierunku
Całe zawieszenie jest sprawne,mechanik stwierdził że na drążkach nie ma luzów. Maglownica nie ma wycieków więc pozostaję krzyżak lub listwa zębata w maglownicy. Jak zdiagnozować właściwą przyczynę owych luzów ?
Danielek., nie wiem czy to prawidłowy "test", moja maglownica też nie cieknie, ale kumpel na wyłączonym silniku kręcąc kierownica w skrajne położenia stwierdził po słyszalnych luzach, że jest do regeneracji.
Witam,
Zaobserwowałem u siebie następujący przypadek... przy maksymalnym skręcie kierownicy w prawo, podczas zjazdu lub podjazdu na jakąś nierówność na przykład krawężnik słychać jak coś strzela... wczoraj robiłem przegląd i poprosiłem diagnostę aby zwrócił szczególną uwagę na zawieszenie z przodu i nie stwierdził żadnych luzów, usterek... nic... a przypadłość jest... co to może być? przegub?
Stopek pisze:... wczoraj robiłem przegląd i poprosiłem diagnostę aby zwrócił szczególną uwagę na zawieszenie z przodu i nie stwierdził żadnych luzów, usterek... nic...
Zmień stację diagnostyczną na bardziej ogarniętych diagnostów.
Przyczyn może być wiele.
Witam serdecznie, mam podobny problem jak ktoryś z przedmówców- stukanie-pukanie w lewej stronie z przodu. Byłem u mechanika,ale on nie stwierdził zadnych luzów itp. Polecił abym udał się na stację diagnostyczna w celu przetrzepania auta. To stukanie objawia sie podczas skręcania- np podczas wyjazdu z parkingu,skretu na krzyzówce itd. Podczas jazdy na wprost nie ma objawu stukania. Skoro mechanik nie zauważył luzów to na stacji diagnostycznej wyłapią jakies usterki ?? Co moze być przyczyna stukania ?
Podnies auto zlap za kolo i sprobuj uniesc je do gory jesli bedzie sie ruszac kolukna macpersona to winowajca beda poduszki amortysatorow a zarazem przyczyna stukow. Ewentualnie gumy na wahaczach moga tez stukac.