Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

irocket, moja przepływka ma już ponad 2 lata jak nic (wymieniałem na oryginał) i zapodaje dawki szczytowe po 1150mg/R :) Także troszkę jednak odbiega.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Logi z sharana tdi 115KM: http://vaglog.rtnet.pl/vwir_177662.html

Na moje oko to turbina do czyszczenia albo wyrzucenia ;) bo wkręca się strasznie opornie poniżej 2000 obrotów. Ale ktoś bardziej kumaty może jeszcze potwierdzić.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Na moje oko, sztanga jest do wyregulowania.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Nie wiadomo czy pedał był w podłodze...Ale coś przepływka za dużo mierzy między 2200-3100obr, dziurawy icek/dolot?
Michal
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

szymekgd pisze:Ale coś przepływka za dużo mierzy między 2200-3100obr, dziurawy icek/dolot?

Norma, bywa czasem nawet ponad 1000
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

kornat pisze:Norma, bywa czasem nawet ponad 1000


W takim zakresie obrotów?
Michal
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: skrzysieks »

Jutro jadę zawieść do speca zobaczymy co wyjdzie z tego ;)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

szymekgd pisze:W takim zakresie obrotów?

Tak, zazwyczaj jest w zakresie 2000-3000rpm, czasem w większym czasem w mniejszym zakresie. Jeszcze pozostaje pytanie czy EGR nie jest zaślepiony bo wtedy wartości przepływki będą jeszcze większe.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Dodam, że był błąd przeładowania. Skasowałem i na razie nie wrócił, ale też sugeruje brudną suszarkę. Ale faktycznie gdy go zawieziesz do speca, to może się pobawić sztangą. Może da się poprawić.
S
Seat123

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Seat123 »

Witam, mnie również dopadło przeładowanie turbiny. N75 i N18 zregenerowane. Może ktoś odczytać logi i powiedzieć czy coś z nich wynika poza tym, że turbo od samego początku przeładowuje ?
Poniżej logi przepływki i turbo.
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mr.radek_178145.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mr.radek_178144.html
ODPOWIEDZ