Sony pisze:WOLF69 pisze:No dzieki, to zescie mi pojechali, ale nie naleze do idiotow, ktorzy katuja diesla na czerwonym, moze sie prejezyczylem ale kumaci wiedza o co chodzi (po prostu potrzeba sytuacji:redukcja i dalem mu w piz....) . SONY przeczytaj maly napis nad twim Tolkiem i wyciagnij wnioski. Ja tylko prosze o pomoc , bo jak bede lecial na autobanie to moze byc nie chalo.
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Wolf69 ja nie miałem zamiaru Ci pojechać, więc przykro mi skoro tak to odebrałeś. Nie twierdzę również że należysz do idiotów, którzy katują autko na czerwonym polu. Możliwe że się przejęzyczyłeś, ale raczej w Twojej gestii należy by dobrze opisać o co Ci dokładnie chodzi i co się dzieje nie tak. W tym przypadku napisałeś wyraźnie że o czerwone pole chodziło, więc bez przesady z tą kumatością. Oczywiście do pomocy jestem chętny, zresztą nie tylko ja.
Do zeczy: po podlaczeniu do VAG-a silnik musi pracowac czy nie?
![:?:](./images/smilies/011.gif)
Zależy co chcesz sprawdzić. Jeżeli chcesz ogólnie zobaczyć błędy etc. to silnik nie musi pracować, jedynie kluczyk w pozycji zapłonu musisz przekręcić. Natomiast jeżeli chcesz sprawdzić samą turbinę, zawór N75 i EGR to musisz te testy wykonać przy pracującym silniku. Możliwe że masz zapieczone łopatki i turbina ma przeładowania. To jest niestety najbardziej prawdopodobna opcja. Jednak poza tym może być również uszkodzony zawór N75 lub właśnie EGR.
Moja rada. Sprawdź czy pod EGR-em nie masz wyraźnych śladów oleju tzn. czy nie jest mokro. Dla ułatwienia poniżej rysunek podglądowy...
ObrazekMam nadzieję, że wszystko jasno i wyraźnie napisałem.
Wolf69 powodzenia, no i tak na przyszłość opisuj dokładnie problem, żeby nieporozumień nie było
![n :)](./images/smilies/001.gif)
Pozdrawiam serdecznie
![n :)](./images/smilies/001.gif)
SONY sprawdzilem wszedzie gdzie tylko sie nocha dalo wsadzic, o niebo i odziwo wszedzie sucho(troche sie zawiodlem). Pojechalem cos sprawdzic,no i na 3przy 3500 przez ok 15 sekund, pedal w podloge i spadek mocy nie ma turbo. Wreszcie podpiolem pod VAGa i oto co jest(nic z tego nie rozumie)
SILNIK
17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
KLIMATYZACJA
64767 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY
ABS-test wyjsc
53504 Nieznany blad