Czy ktoś z posiadaczy Toledo 1L próbował może na 15" felgi założyć opony o wyższym profilu, niż 195/50? Myślę np. o oponach na zimę 185/60 R15. Jest to opona o 4,48% większa, czyli przekraczająca normę. Czy mogą być jakieś negatywne skutki? Przegląd podbiją? Chodzi mi o to, żeby było chociaż trochę bardziej miękko na naszych dziurach i łatach, a wolałbym nie kombinować z 14".
No właśnie nie wiem. Jeździłeś może? Jest jakaś różnica? Bo tak to boję się, że niedługo będę miał kwadratowe fele. Druga sprawa - z tego co widzę, opony 185/60 są znacznie tańsze.
Nie jezdzilem, ale kupujac opony rozwazalem ten rozmiar, jest tanszy niz 195/50 i posiada wyzszy profil, roznica +1,6% nie powinna miec zadnych negatywnych skutkow.
Sprawa wyglada tak, mam felgi alu seat i szpilki, na zime chce zalozyc inne felgi alu, ale sprawa wyglada tak, ze szpilki sa o ok. 2mm krotsze - o tyle mniej wystaja z felgi, szukac dluzszych szpilek?
zapewne jest to spowodowane roznicą w ksztalcie łba szpilki .... ori fele Seata mają otwory pod łeb kulisty .... natomiast inne alusy mają otwory pod szpilki z łbem stozkowym ... zobacz czy z tego nie wynika roznica ... a poza tym IMO to 2mm to jest w granicy tolerancji i mozna smiało zastosowac ...
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
peter174, przygladalem sie felgom (firma king ) i tam wchodza szpilki z lbem stozkowym, a powiedz, czy jest gdzies informacja ile szpilka powinna wystawac (wchodzic w piaste) z felgi?