A może wogóle nie masz ABS bo nie napisałeś o jakie auto chodzi.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ktoś z was napisał mi w dziale z błędami dotyczące czujnika ABS:
...Sprawdź czujnik omomierzem, przy spoczynku powinno być koło 1kohm'a, w każdym razie nie mniej niż parę omów i nie więcej jak kilka kohm. Jak podłączysz pod niego woltomierz to przy kręceniu osią ręcznie powinno się indukować chwilowo napięcie (woltomierz w tryb AC)....
No więc wpiąłem woltomierz i brak reakcji, przełączyłem na omomierz i też zero reakcji. Czujnik do wymiany ?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Dobra dziś dotarł nowy czujnik i na nim jest oporność 1 KOhm więc jutro zabiorę się za wymianę. Dzięki za porady
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
I ja mam problemy z ABS-em, W moim 1M czasami zapalała się kontrolka a teraz świeci się cały czas. Dzisiaj jak wymieniałem amory to sprawdziłem i znalazłem że na prawym tylnym kole jest problem, na pozostałych trzech czujnikach jak je odłącze na przekręconym zapłonie to samochod piszczy i zaczyna migac kontrolka ręcznego, na tylnym prawym nie, stąd mój wniosek że jest zepsuty i tu pytanie czy zepsuty jest tylko czujnik czy tez kabel bo nie piszczy jak go odłącze od czujnika? Nie wiem czy kupować sam czujnik czy czujnik z kablem i dokąd ten kabel biegnie? Próbowałem wyjąć czujnik ale bardzo mocno siedzi, czy go sie poprostu do tyłu wyciąga po odkręceniu sruby rzecz jasna?
Zobacz jaki blad w vagu wyskoczy, bracki mial podobny objaw, pomogla wymiana czujnika, troche nameczyl sie z jego wybiciem, kabel pewnie biegnie do sterownika abs'u.
Kupiłem kabel od viakena ale za robota nie miałem czasu z tym działać bo jeste totalnie zielony w podlaczaniu samochodu pod lapa. Pozradziłem sobie tak że wymieniając amortyzatory pozdejmowałem kable z czujników i okazało sie że jak się zdejmie to piszczy i miga kontrolka ręcznego. Na prawym tylnym kole nie bylo migania ani dzwieku. Stwierdzilem że czujnik uszkodzony. Kupiłem, dzisiaj wymieniłem i abs działa a kontrolka abs-u gaśnie jak powinna.