Podjedź do Tarnobrzega to tam bo tam znajdziesz stację z urządzeniem do sprawdzenia łożysk. Jak dobrze pamiętam to w WORDzie maja, a jak nie to za płotem masz Bosch Serwis i też tam powinni mieć
Witam, mnie czeka wymiana na tylnym kole. Wnioskuje z wszystkich postów, ze na tyle nie da się wymienić samego łożyska tylko trzeba z cała piastą. Tak?
Witam. Po wymianie łożyska ( przód od strony pasażera ) pojawił sie u mnie dośc spory problem, usłyszałem dziwne stukanie ( typowo gumowy dźwięk ) wiec długo nie myśląc pojechałem na diagnostykę i ku mojemu zdziwieniu okazało się że w zawieszeniu nie mam żadnych luzów wszystkie gumy są w dobrym stanie. Dla pewności wymieniłem poduszkę i łożysko na górnym mocowaniu mcpherosna ale to nic nie dało ;/ co gorsze po 4 dniach od wymiany łożyska okazało się że mam krzywą tarczę tak więc kupiłem nowe tarcze szybka wymiana i po przejechaniu 1000 km ( a zajęło mi to 2 tyg ) znowu pojawiły się drgania na kierownicy przy hamowaniu. Wychodzi na to że niedosyc ze cos mi stuka ( szlag wie co ) to jeszcze krzywi mi tarczę ;( macie jakieś pomysły ???? Proszę o pomoc bo ja już tracę nadzieję.
No właśnie nie mierzyłem ( brak takiego sprzętu ). Też właśnie pomyślałem o krzywej piaście i wydaje mi się ze pokrzywił ją mechanik przy ostatniej wymianie łożyska. A czy krzywa piasta może także stukac ?? Bo stuki także pojawiły się po tej nieszczęsnej wymianie łożyska.
no skoro krzywi tarcze i wydarzyło się to po tej naprawie to raczej na pewno winna jest krzywa piasta, a czy może stukać to zawsze można sprawdzić podnosząc auto na podnośniku - odpal , wrzuć jakiś bieg i niech się koła toczą , będzie można wtedy wyczuć co bije.
To raczej nie jest bicie tylko typowe stukanie. Objawia się na głębokich dziurach ( nawet jak wjadę w nią wolno ). Jadąc tak 60/70 km/h po nierównej drodze stukania nie ma. No i jest to typowo gumowy dźwięk.