Wymieniając czujnik pod dźwignią hamulca ręcznego zmuszony byłem zdemontować konsolę środkową i niechcący rozpadł mi się włącznik świateł awaryjnych - pomiędzy dwoma jego częściami znajduje się kawałek gumki z wypustkami, który leży Bóg wie jak głęboko w samochodzie.
Oryginalny włącznik ma numer 5P0 953 235 A i kosztuje w Seacie 170,00 zł (!!), używany w granicach 80-100 zł + przesyłka (!!) czy mogę zastosować zamiennie włącznik o numerze 6Y0 953 235 a raczej samą "przeklętą gumkę" od Skody Fabi - cena w Skodzie od około 60 zł, używane około 9,00 zł + przesyłka bądź Seata Cordoby 6L1 953 235 - używka 12 zł + przesyłka.
Patrząc na numery i zdjęcia domniemywam iż poza kształtem bądź różnicą wtyczki, elementy te mają podobną budowę i zawierają upragnioną "przeklętą gumkę". Macie może jakieś doświadczenia z dopasowywaniem części?
posiadam taki - http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-awar ... 63274.html
zastanawiam się nad takim (Fabia) - http://allegro.pl/skoda-fabia-2001r-wla ... 88492.html - nie pasuje
bądź Cordoba - http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-awar ... 32552.html - nie pasuje
różnica w oznaczeniach części wg ETKA, konkretnie włącznik świateł awaryjnych 5P0 953 235A (Atlea/Toledo III) a 5P0 953 235 B (Leon II) zgodnie ze stanowiskiem Seat Polska - 5P0 953 235 B jest następcą 5P0 953 235 A i może być montowany w Altea/Toledo III