bartek pisze:Taka fotka dla odkurzenia tematu:
Obrazek
rura przechodzi pod reflektorem także spryski out, zresztą w moim zderzaku od TS nie ma na nie miejsca.
Ładne, ale co to jest?
bartek pisze:Taka fotka dla odkurzenia tematu:
Obrazek
rura przechodzi pod reflektorem także spryski out, zresztą w moim zderzaku od TS nie ma na nie miejsca.
czarnyszaman pisze:jest jakaś konkretna liczba koni dochodząca po wymianie wtrysków
czarnyszaman pisze:Do tego mam pytanie co doskładnie oznaczają te oznaczenia ciśnienia wtrysków 190/300 LUB 220/300??
Zależy czy nowe czy używane. Minimum jakieś 700-800zł za używki musisz mieć. Nówki pewno w okolicach 1200-1300zł. Trzeba by się zorientować. Jednakże, jeśli planujesz iść w moc rzędu 200KM to obowiązkowo bierz 230-ki jak wspominał przedmówca. Z tym, że musisz się też liczyć z wymianą pompy na 11kęczarnyszaman pisze:Panowie jaki koszt jest tych 216-ek??
Jak masz swojego stałego tunera to pewnie Cię szarpnie jakieś 500-600zł za korektę, ale to czysty strzał z mojej strony.czarnyszaman pisze:i ile około za regulacje?
Tak jak napisał kornat zależy to od stanu technicznego silnika m.in. Jednakże przy tym co masz obecnie (139KM) po wrzuceniu 216-tek powinieneś dobić do 150-155KM spokojnie.czarnyszaman pisze:Sony, jest jakaś konkretna liczba koni dochodząca po wymianie wtrysków??
Większy icek cenowo kształtuje się w okolicach 800zł. Nie licząc wymiany oczywiście.czarnyszaman pisze:I te chłodzenie jakie są ceny tego inter coolera?