kat wtrysku ustawiony jest teraz na ok 46-48, aku jest dwu letnia Centra i była ładowana w sobote przez 10 godzin, na do pływie od filtra do pompy załozyłem zaworek zwrotny a filtr ma jakies 5 miesiecy i jest firmy Mann właśnie mysle nad sprawdzeniem rozrusznika ... da sie go sprawdzic bez wyciagania go?
szymekgd pisze:Do sprawdzenia kat wtrysku (chyba nie podales), aku, ukl. paliwowy (zapowietrzanie sie), rozrusznik
A jeżeli zapowietrzenie układu paliwowego, to odpowietrza się go przez korek? On jest gdzieś w okolicach filtra paliwa i bez problemu można go sięgnąć, żeby odpowietrzyć?
byrt pisze:A jeżeli zapowietrzenie układu paliwowego, to odpowietrza się go przez korek? On jest gdzieś w okolicach filtra paliwa i bez problemu można go sięgnąć, żeby odpowietrzyć?
Witam Koledzy, toledo 1,9 TDI 110 KM 2000 rok problem standardowy z tego co czytam na forum a mianowicie: autko słabo pali w niskich temperaturach po dłuższym postoju kontrolka świec na pulpicie szybko gaśnie. Świece ok czujnik temp. wymieniony przekaznik 109 wymieniony. i żadnej poprawy czy jest coś jeszcze co steruje czasem grzania świec ? jaka jest róznica miedzy przekaznikiem 103 a 109 ? na róznych forach pisza co innego i pogubiłem sie w temacie wiec wale zapytanko z góry dzieki za pomocne odpowiedzi
Pozdrawiam
ja tam się nie znam ale na moje oko rozrusznik do roboty ... i dodam jeszcze że podczas kręcenia świeciła mi się kontrolka ABS? Spadki napięcia? Dodam ze byłem u gosci zajmujących się sprzedażą aku i sprawdzali mi aku jakimś tam przyrządem i powiedzieli że jest jak nówka a do tego ładowanie mam idealne 14,5V