Raczej to nie cisnienie-jakie sa objawy? Waz od poczatku nie podobal mi sie,opaski wrecz wzeraly sie w gume,do tego na koncach kroccow trojnika okazalo sie,ze sa kolnierze ktore sprawiaja wrazenie,ze waz jest napuchniety. Waz spuchl ,rozwarstwil i rozszczelnil sie od strony bloku silnika co sugeruje,ze nie wytrzymal dzialania temperatury,dzialanie ropy wykluczam,bo nie ma sladow od gory,no i nie mam tam,az takiej powodzi...Szczescie,ze waz nie strzelil tylko poziom plynu obnizyl sie do poziomu zadzialania kontrolki na parkingu w robocie
EDIT.
Temat opanowany, zamiast ori węża 028 121 053T kupiłem 028 121 053Q lub S - są podobno zamienne i do nowego dosztukowałem wąż do chłodnicy oleju - w starym "ocalał", nie ma opcji,żeby pasował inny niż z kocówką T...Oryginalny wąż w porównaniu do nowego zamiennika to jakościowo totalna porażka