Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868 Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola
Post
autor: Wyplosz » 24 lis 2011, 18:15
ARL bo jest zaprojektowane na większą masę a co za tym idzie większe obciążenia
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669 Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: bartekmk » 24 lis 2011, 21:07
nie było arl w sharanie/galaxy/alhambrze. jak juz to btb.
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344 Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Post
autor: OMEGA » 25 lis 2011, 05:11
Wyplosz pisze: ARL bo jest zaprojektowane na większą masę a co za tym idzie większe obciążenia
Dzięki panowie, trzeba teraz kasę zbierać na sprzęgło.
[ Dodano : 2011-11-25, 05:12 ] bartekmk pisze: nie było arl w sharanie/galaxy/alhambrze. jak juz to btb.
Tak zgadza się BTB 150hp PD.
W cenie różnicy nie ma
Black gold
b
barneyoss
Post
autor: barneyoss » 27 lis 2011, 19:46
Panowie ile momentu wytrzyma zestaw na jednomasie?? Kupiłem już sztywny zamach, znalazłem na allegro po nr. katalogowych za 130zł i teraz muszę kupić śruby i sprzęgło. Jakie będzie najlepsze? Sachs czy LUK? Oraz jeszcze jedno pytanko-czy sprzęgło VR6 i G60 jest takie samo?? Oczytałem się trochę, że któreś jest ponoć cichsze.
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669 Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: bartekmk » 27 lis 2011, 21:20
bierz g60 (cichsze na jałowym) z sachsa i dobrze sprawdzic co lezy w pudelku bo zdarzaja sie z luka.
b
barneyoss
Post
autor: barneyoss » 27 lis 2011, 22:25
bartekmk pisze: bierz g60 (cichsze na jałowym) z sachsa i dobrze sprawdzic co lezy w pudelku bo zdarzaja sie z luka.
a jakie numery ma g60?? tak jak pisze na pierwszej stronie czyli Sachs 3000 332 001 ??
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669 Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: bartekmk » 28 lis 2011, 11:05
tak.
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344 Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Post
autor: OMEGA » 14 gru 2011, 03:29
Sorki za ot.
Tak jak wcześniej pisałem że po woli pada mi dwumasa, i myślałem o zamianie na jednomase lecz G60 to 228mm,
na leonclub zobaczyłem topic o dwumasie i jeden użytkownik leona kupił takową właśnie do ARL-a (240mm)
Jest to
Valeo KIT 4P
Co o tym sądzicie ???
W IC(e-sklep 2400zł(drogo)forumowicz LC kupił za 1600zł komplet)
~1400zł ??
Black gold
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669 Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: bartekmk » 14 gru 2011, 16:37
do arl i do vp jest zupełnie inne bo tam jest skrzynia 6.
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344 Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Post
autor: OMEGA » 14 gru 2011, 16:45
bartekmk pisze: do arl i do vp jest zupełnie inne bo tam jest skrzynia 6.
Tak.
To za 1400 jest złe(pomyliłem się), ale valeo też robi jednomase do ARL-a, WOJTASS z LC ma zamontowaną jednomase w arl-u(240mm).
Chyba VAL835050
Black gold