Podłącze się z pytaniem, miałem problemy z układem chłodzenia, teraz wszystko się ustabilizowało, wątpliwość mam co do górnego węża, po przejechaniu około 25 km mogę go tak ścisnąć, jest gorący:
https://www.youtube.com/watch?v=HqnQZYa ... e=youtu.be
- górny wąż jest gorący, wąż za termostatem trochę ciepły ale ogólnie zimny ( czytałem że to normalne teraz zimą )
- mam nowy termostat i czujnik temp. ( skakała temperatura na desce )
- wycieków nie mam, stan płynu mam na poziomie minimum i tak się trzyma
- zbiorniczek wyrównawczy zmieniłem, korek zmieniłem - słychać teraz jak upuszcza ciśnienie ( syczy )
- jadę np. około 100km i nie przegrzewa się, trzyma 90
- oleju nie przybywa w silniku, w zbiorniczku płyn jest czysty
- płynu narazie nie dolewam, trzyma się na minimum. Nie odkręcam korka, nie grzebie jak jest niby ok.
Borykając się z problemami ( nieszczelny króciec termostatu, nieszczelność przy zbiorniczku ) płyn mi uciekał, zajechałem do mechanika to oczywiście stwierdził że z takim wężem to może być uszczelka, a okazało się że płyn mi ubywał przez nieszczelność.
Zlikwidowałem nieszczelności, płyn się trzyma, temperaturę trzyma, jeżdżę już tak dwa miesiące i jest ok.
No ale mam wątpliwości co do tego węża bo po prostu nie mam porównania do innego tdi dlatego będę wdzięczny za wasze opinie na ten temat.
Mam problem z silnikiem dziwny, dlatego biorę pod uwagę uszczelkę stąd to pytanie o wąż
Niestety mechaników w okolicy mam niby dobrych ale na zasadzie zlecę mu co chce i on to zrobi. Jak bym dał auto żeby zrobili to metoda prób i błędów może bym miał jakiś efekt... Dzięki za każdą pomoc