Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:chyba, że może gdzieś przypadkowo się skręciła o ile to możliwe


Niemożliwe, w logu 011 kierownice się nie przymykają i jest przeładowanie między 2-2,8k obr., trwa ok.3s więc nie zapisuje się błąd, może sytuacja się unormuje.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Aha dzięki ;-) I tak jest lepiej, bo wcześniej od samego dołu do góry przeładowywało. Jak będzie okazja będę korzystał by go przegonić i może się poprawi, ale i tak jest duża różnica niż wcześniej. Także póki co jestem zadowolony :-o
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Nie ma sensu przeganiać, wystarczy dynamiczna jazda na dłuższych odcinkach - ciepło przepali sadzę.
Michal
b
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: byrt »

szymekgd pisze:byrt, filtr powietrza dawno wymieniałeś? ;)


Powiem Ci, że filtr powietrza był wymieniany nie więcej niż 5 tyś. km przed logami.
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:Nie ma sensu przeganiać, wystarczy dynamiczna jazda na dłuższych odcinkach - ciepło przepali sadzę.

    Rozumiem, dzięki :) Tylko głównie to jeżdżę w odcinkach po 20km także na takim odcinku będzie ciężko.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Tylko głównie to jeżdżę w odcinkach po 20km także na takim odcinku będzie ciężko.


Dokładnie, dlatego w zimie problem pewnie powróci.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:Dokładnie, dlatego w zimie problem pewnie powróci.


Pewnie tak, ale oby wytrzymało do tej zimy i po zimie najwyżej znowu czyszczenie się zrobi ;-)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:i po zimie najwyżej znowu czyszczenie się zrobi ;-)


Po zimie sadza sama się przepali.
Michal
t
tomas1911
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 02 sie 2011, 20:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: tomas1911 »

Witam mam taki maly problem ze swieci mi sie kontorla ECP i kontrolka silnika. Blad jaki pokazuje to
16497 - czujnik teperatury powietrza zasysanego
jednak nie mam pojecia gdzie sie taki znajduje.
silnik 2.3 v5 20v
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Michal
ODPOWIEDZ