Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
b
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: byrt »

Może mi ktoś sprawdzić logi?

statyczne:
Log (1 - 013,013)
Log (3 - 003)

dynamiczne:
Log (0 - 003,011,013)
Log (2 - 010,008,004)
Log (4 - 003,011,015)

I takie pytanie, ma ktoś dostęp do działającej pełnej wersji VCDS? Na lite nie mogę wejść w basic settings.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

byrt, po co robisz 13 dynamiczny skoro to wyrównanie biegu jałowoego?

Stat. 013 ok, w 003 widać zaślepiony egr, przy dynamicznym 003 - widać, że przepływka powyżej 3100 wyraźnie tnie powietrze, 011 ok - ale wartość wysterowania n75 przy 3000obr sugeruje, że można jeszcze skręcić sztangę.
Michal
b
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: byrt »

Być może 13 został na dynamicznym jak wcześniej robiłem logi na postoju.

Muszę się przyjrzeć egr, nic mi nie wiadomo żeby był zaślepiony, może poprzedni właściciel :roll:
Co do przepływki, jak to wpływa na silnik, jazdę? Czym to się objawia w praktyce? Tak samo n75?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

byrt pisze:Muszę się przyjrzeć egr


Zrób 003BS.

byrt pisze:Co do przepływki, jak to wpływa na silnik, jazdę?


Jeżeli przepływka tnie to ogranicza paliwo, ale u Ciebie tragedii nie ma.
Michal
b
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: byrt »

Dzięki szymekgd, w tygodniu na pewno zrobię 003BS.
A przepływką nie warto się przejmować? W sumie powyżej 3000 obrotów można powiedzieć, że i tak nie jeżdżę.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

byrt, filtr powietrza dawno wymieniałeś? ;)
Michal
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Lokalizacja: Konin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ramzes.kris »

Witam . (jak nie ten dział to sorki :) )
Mam taki problem. Wśród kontrolek dość często zapala mi się i po jakimś czasie sama gaśnie kontrolka "CHECK ENGINE"
po kontroli VAGiem kody błędów
17953 - sterowanie przepustnicą
16522 - sonda lambda wysokie napięcie
1206 - ???????
64764 - ???????
1176 - ???????
17978 - ???????

czy ktoś może mi powiedzieć co z tym zrobić??
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Witam, wyczyściłem turbo i dolot, no i prosiłbym o analizę logów :)

Log (0 - 003,011)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash, skracałeś długość sztangi? Turbo przeładowuje z dołu.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Nie ja nic nie skracałem, chyba, że może gdzieś przypadkowo się skręciła o ile to możliwe
ODPOWIEDZ