Wymienilem przerywacz do awaryjnych. Niestey nie moglem dostac zamiennika do Seata wiec kupilem do VW. Wszystko ok tylko, ze gdy wlacze lewy kierunek to miga mi lampka na panelu jakbym mial wlaczone awaryjne.
Wymiana żarówki w halogenie. Czas trwania 45 minut. to jest tak jak się nie wie. Żarówkę wyjąłem dzień wcześniej (lewa) dziś kupiłem nową chcę zakładać i nie mogłem znaleźć kabla podłączeniowego bo go schowałem do lampu. Efekt?? Wyjąłem drugi halogen odkręcając go od przodu i to samo zrobiłem potem z tym co wymieniałem żarówkę. A trzeba było tak od razu a nie leżeć pod autem i szukać kabli
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
dzis wreszcie wymienilem padniety termostat oraz plyn chlodniczy bo mialem jakis taki zielony termostat 49 zl koncentrat g12 3 litry 90 zl robocizna Wyborowa 0,7l bo z kumplem razem robilem udostepnil mi garazu oraz zasilikonowalem drzwi kierowcy bo mam tez problem z woda pod wycieraczka moze ten silikon cos pomoze
Wymontowałem i rozebrałem climatronic w celu naprawy wyświetlacza.
Niestety LCD z płytką połączony jest za pomocą przewodzących gumek. Nie chciałem już całkowicie go rozbierać bo pewnie więcej segmentów zgaśnie. Mam pomysł jak to naprawić ale sprawdzę go dopiero jak całkowicie padnie lub będę miał inny panel.