[1L/1M] Wtryski TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: kornat »

Czemu nie jesteś przekonany do programu? Moim zdaniem za wtryski 216 Boscha 1350zł (jak oddasz swoje to masz zwrot 200zł) ewentualnie jak sprzedasz swoje to może za 300-400zł choć może być ciężko. Jak sobie sam przełożysz i sprawdzisz ewentualnie ustawisz kąt wtrysku oraz ustawisz dawkę nastawnikiem to za ok. 1000zł za wtryski masz ok. 128KM a program idzie zrobić za podobną cenę i masz 135-140KM i wyprofilowany moment aby nie męczyć dwumasy. Ewentualnie jak nie chcesz/nie umiesz ustawić tego co wyżej napisałem to jak będziesz kupował wtryski to powiedz aby Ci ustawili ciśnienie na 190/300bar (w przypadku Twojego AHF).
P.S. Jak byś robił program to w Kingsofice z Ostrowca Świętokrzyskiego byś miał za 800zł dobrze robią kolega tam jeździ i modzi swoje auto.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: szymekgd »

W grupie 005 masz ustawienie dawki odpalania. Jest to przesunięcie dawki paliwa na rozruch w całym zakresie temp. a nie jak niektórzy piszą na necie, że dla ciepłego silnika.


Też myślałem,że dla ciepłego...

[ Dodano: 2013-01-29, 11:35 ]
kornat pisze:Ewentualnie jak nie chcesz/nie umiesz ustawić tego co wyżej napisałem to jak będziesz kupował wtryski to powiedz aby Ci ustawili ciśnienie na 190/300bar (w przypadku Twojego AHF).


Jeżeli stare wtryski są wystukane to kąt i tak się przestawi, więc lepiej ustawić std.
Michal
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: kornat »

szymekgd pisze:Jeżeli stare wtryski są wystukane to kąt i tak się przestawi, więc lepiej ustawić std.

Dlatego zawsze zalecam sprawdzić, wtryski wtryskami ale nawet z czasem pasek rozrządu się lekko wyciągnie i kąt się zmienia.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: szymekgd »

Ja bym ustawił w AHF 220/300.
Michal
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: kornat »

szymekgd pisze:Ja bym ustawił w AHF 220/300.

Oczywiście ja też bym tak dał, ale jak sobie nie poradzi z ustawieniem dawki to będzie jeździł na 5,0 to raczej różnicy za wielkiej nie będzie miał ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: szymekgd »

:mrgreen:

W 100-150 zł dawkę i kąt mu wyregulują.
Michal
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: kornat »

No tak, ale to kolejne koszta przy których marnie wygląda pakowanie 216 zostawiając resztę seryjną ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: szymekgd »

kornat, jakie koszta? Dawka na 100% się rozjedzie - pewnie zmniejszy (brak frajdy), a z kątem różnie bywa - jeżeli opóźni się o kilka st. to nie będzie tragedii, z nowym softem czy bez i tak musi to ustawić - tuner tego nie zrobi, a niektórzy nawet napiszą do tego program ;)
Wymienić wtryski, sprawdzić/wyregulować kąt i dawkę, jeździć i na spokojnie podjąć decyzję o ew.sofcie.
Michal
Awatar użytkownika
Sikor
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 24 lis 2012, 16:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Radom

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: Sikor »

kornat, no nie za dobrze to prawda , ale jak nie chce ruszać map w kompie to chyba mi tylko wtryski zostały , bo jak dla mnie 135/140, wiadomo but jest :lol: ale na seryjnych gratach to już żyłowanie trochę takie moje zdanie . a za te 1500 zł bym miał odczuwalną różnice bez większej ingerencji w kompa ;-)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Wtryski TDI

Post autor: kornat »

Kąt jeżeli ma teraz ok to po zmianie na 216 z 220/300bar przestawi mu się i trzeba ustawiać to samo z dawką czyli te 100zł trzeba zapłacić. Jeżeli na starych grata ma ok to tuner robiąc program musi dawkę i tak zmieniać i jeszcze parę parametrów. Ja obstawiam, że kolega chce zrobić tylko jedną rzecz więc biorą pod uwagę cena/efekt wychodzi na korzyć softa. Chyba, że wtryski ma padaki i tak musi wymieniać to oczywiście lepiej wymienić na 216 ale nic o padających wtryskach nie pisał. szymekgd, nie zrozum mnie źle, że ja komuś odradzam zmianę na 216 otóż tak nie jest ponieważ jak ktoś ma zamiar dalej modzić to ma drogę otwartą a jak ma wybór tylko jedno to wybrałbym program.
ODPOWIEDZ