Wszystko o silnikach wysokoprężnych
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 09 lut 2012, 08:01
pawel2611 , no to ´podobno´ musza miec mniejsza moc,bo P=U*I,a to znaczy,ze jednak slabiej grzeja...Maja ten sam prad,tylko sprzedawcy nie czytaja calej specyfikacji,to ja slyszalem.
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek
Post
autor: Szczepan » 21 lip 2012, 14:43
Panowie a jak tam z wykręcaniem tych świec nie ukręcają się
Bo pewnie będę musiał w tym roku na zimę wymienić u siebie.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939 Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Post
autor: migacz1981 » 21 lip 2012, 18:42
Szczepan pisze: Panowie a jak tam z wykręcaniem tych świec nie ukręcają się
Najlepiej wykręcaj na zimnym silniku
"TITKO je poźiątku"
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 21 lip 2012, 21:55
migacz1981 pisze: Najlepiej wykręcaj na zimnym silniku
I kilka dni przed wykreceniem psikaj chemia
Michal
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669 Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: bartekmk » 22 lip 2012, 00:46
a przed wkreceniem nowych przesmaruj gwint smarem miedziowym:)
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek
Post
autor: Szczepan » 22 lip 2012, 06:46
Na zimnym silniku da się zrobić nie będę próbował sobie paluszków poparzyć.
Chemia czyli WD-40 albo jakiś odrdzewiacz?
A co do smaru miedziowego to nie będzie problemu kumpel pracuje w zakładzie gdzie mają go do oporu
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 22 lip 2012, 12:44
Na zimnym silniku da się zrobić nie będę próbował sobie paluszków poparzyć.
Nie chodzi o paluszki, ale o rozne rozszerzalnosci materialow z ktorych sa wykonana glowica silnika i swiece
Szczepan pisze: Chemia czyli WD-40 albo jakiś odrdzewiacz?
Bradziej odrdzewiacz.
Michal
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939 Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Post
autor: migacz1981 » 22 lip 2012, 13:20
szymekgd pisze: Nie chodzi o paluszki, ale o rozne rozszerzalnosci materialow z ktorych sa wykonana glowica silnika i swiece
Prościej,żebyś starych świec z gwintem nie wykręcił
szymekgd pisze: Szczepan napisał/a: Chemia czyli WD-40 albo jakiś odrdzewiacz? Bradziej odrdzewiacz.
Dobrym rozwiązaniem jest też chłodziwo w spreju działa odwrotnie do palnika
"TITKO je poźiątku"
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 22 lip 2012, 21:12
szymekgd napisał/a:
Nie chodzi o paluszki, ale o rozne rozszerzalnosci materialow z ktorych sa wykonana glowica silnika i swiece
Prościej,żebyś starych świec z gwintem nie wykręcił
Raczej, zeby gwint z glowicy nie zostal
Michal
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939 Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Post
autor: migacz1981 » 22 lip 2012, 21:13
szymekgd pisze: Raczej, zeby gwint z glowicy nie zostal
na swiecy nie został
"TITKO je poźiątku"