Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
R
Romano
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 26 paź 2009, 22:34

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Romano »

A ja mam takie błędy:

849 - Styk S stacyjki rozrusznik/zapłon -D- nieznane ustawienie przełączników - BŁĄD SPORADYCZNY

912 - przełącznik szyby lewej przedniej nieprawidłowy sygnał BŁĄD SPORADYCZNY

928 - siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał BŁĄD SPORADYCZNY

930 - siłownik zamka centralnego lewy tył-F222 nieprawidłowy sygnał BŁĄD SPORADYCZNY

943 - podgrzewanie lusterka lewego-Z4 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

944 - podgrzewanie lusterka prawego-Z5 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

Skasowałem je, i po włączeniu podgrzewania tylnej szyby ponownie wyskoczyły mi błędy 943 i 944.

Aha nie mogłem połączyć się w centralną elektryką w programie PolskiVag 4.9 a chyba tam będę mógł sprawdzić czemu po wciśnięciu hamulca lub po włączeniu świateł świeci mi się kontrolka włączonych świateł przeciwmgielnych tylnych? :(
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamilwsp »

masz upalone maty w lusterkach. a sprubuj odpiac na chwile aku i podlaczyc i sprawdzic czt\y sie polaczy z centralna elektryka
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
R
Romano
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 26 paź 2009, 22:34

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Romano »

Mhm no to spróbuje wieczorem tak zrobić. Najpierw minus sie odpina później plus czy na odwrót?
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamilwsp »

bez roznicy. wystarczy jeden biegun
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: jonson22 »

zrobiłem czyszczenie przepustnicy i teraz nie mogę zrobić jej adaptacji :( (może jest ktoś z wawy kto to umie zrobić w silniku 1.8 20 V agn na protokole KWP-1281) po podłączeniu przepustnicy i paru próbach jej adaptacji wyskakują mi błędy

17973- regulator przepustnicy dolna granica nie osiągnięta brak osprzętu / nie związane ze sprzętem -błąd sporadyczny

17967- regulator wolnych obrotow - ustawienia pierwotne bra osprzętu/ nie związane ze sprzętem

18010- napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem

na poczatku błąd 17973 był sporadyczny potem juz non spot wyskakuje razem z błędem 17967 odrazu po skasowaniu wyskakuje nadal i na zimnym i na ciepłym silniku i na włączonym i na wyłączonym błąd 18010 udało się skasować , jakieś sugestie co do błędów lub może wie ktos jak zrobić adaptację prawidłowo w tym silniku, biore polskiego VAGA 4.9 wchodzę w :

-silnik
-bloki danych (podaję blok 098)
- wciskam ustawienia fabryczne
na dole pojawia się napis ADAPTACJA PRZEPUSTNICY TRWA a za chwile NUMER BLOKU ZABRONIONY czekam chwile i dalej wraca w to samo:(

[ Dodano: 2010-07-05, 18:26 ]
zdjęcia ma ktos jakies pomysły na rozwiazanie tego ?moze odpiac przepustnice ? i wpiac jeszcze raz?

[ Dodano: 2010-08-25, 14:44 ]
wyskoczył mi błąd:
16706- czujnik obrotów silnika -brak sygnału brak ostrzętu/ nie związane ze sprzętem BŁĄD SPORADYCZNY.
czy to jest czujnik obrotów wału korbowego? gdzie taki czujnik się znajduje, czy da rade go wymienić samemu?

[ Dodano: 2010-08-26, 21:40 ]
po wymianie czujnika g28( czujnik położenia wału) wyskoczył mi błąd

1120-ustawienie wałka rozrzadu uszkodzenie mechaniczne-błąd sporadyczny

czy to znaczy ze podczas wymiany mogl przeskoczyc rozrzad tylko jak to mozliwe? a moze trzeba jakos ten czujnik zaadoptować?

objawy straszny muł i od ok 4.5tys skacza strasznie obroty tak jak by odcinal paliwo i zachwile podawał wogole ledwo jeździ.
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Szymek08 »

Witam koledzy. Dzisiaj zacząłem swoją przygodę z progamem Polski Vag 4.9. w opcji błedy wyskoczyło mi coś takiego:
17664 - Czujnik temperatury płynu chlodniczego - zwarcie do plusa/przerwa
brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY.

W zwiazku z tym mam pytanie czy oznacza to ze czujnik ten jest do bani i kwalifikuje sie do wymiany?

no i czy moze on byc przyczyna tego ze jak Tolek jest zimny to czasami odpala bardzo ładnie a czasami dłuzej musi krecic?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Szymek08 pisze:Witam koledzy. Dzisiaj zacząłem swoją przygodę z progamem Polski Vag 4.9. w opcji błedy wyskoczyło mi coś takiego:
17664 - Czujnik temperatury płynu chlodniczego - zwarcie do plusa/przerwa
brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY.

W zwiazku z tym mam pytanie czy oznacza to ze czujnik ten jest do bani i kwalifikuje sie do wymiany?

no i czy moze on byc przyczyna tego ze jak Tolek jest zimny to czasami odpala bardzo ładnie a czasami dłuzej musi krecic?


Po skasowaniu blad wraca? Jezeli nie to zapomnij o nim.
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Szymek08 »

a nie kasowalem go jutro zobacze. ale czy moze byc on przyczyna dziwnego odpalania?
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: jonson22 »

Szymek08, jest do wymiany czujnik błędy sporadyczne sa najgorsze dla silnika, ja miałem ten sam błąd po kilku dniach od skasowania w racał, odpalanie raczej nie ma nic do tego, ja wymieniłem i błędu nie ma koszt to ok 35 zł a wymiana to 0 zł bo to łatwy dostęp wyciągasz zawleczke i wsadzasz nowy podpinasz kostke i git malina:)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

jonson22 pisze:Szymek08, jest do wymiany czujnik błędy sporadyczne sa najgorsze dla silnika, ja miałem ten sam błąd po kilku dniach od skasowania w racał, odpalanie raczej nie ma nic do tego, ja wymieniłem i błędu nie ma koszt to ok 35 zł a wymiana to 0 zł bo to łatwy dostęp wyciągasz zawleczke i wsadzasz nowy podpinasz kostke i git malina:)


Jak wraca to do wymiany, w sumie to od tej czujki zalezy np. grzanie swiec ;)

A tu wiecej: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17664/P1256
Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 12:00 przez szymekgd, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ