zrobiłem czyszczenie przepustnicy i teraz nie mogę zrobić jej adaptacji
(może jest ktoś z wawy kto to umie zrobić w silniku 1.8 20 V agn na protokole KWP-1281) po podłączeniu przepustnicy i paru próbach jej adaptacji wyskakują mi błędy
17973- regulator przepustnicy dolna granica nie osiągnięta brak osprzętu / nie związane ze sprzętem -błąd sporadyczny
17967- regulator wolnych obrotow - ustawienia pierwotne bra osprzętu/ nie związane ze sprzętem
18010- napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
na poczatku błąd 17973 był sporadyczny potem juz non spot wyskakuje razem z błędem 17967 odrazu po skasowaniu wyskakuje nadal i na zimnym i na ciepłym silniku i na włączonym i na wyłączonym błąd 18010 udało się skasować , jakieś sugestie co do błędów lub może wie ktos jak zrobić adaptację prawidłowo w tym silniku, biore polskiego VAGA 4.9 wchodzę w :
-silnik
-bloki danych (podaję blok 098)
- wciskam ustawienia fabryczne
na dole pojawia się napis ADAPTACJA PRZEPUSTNICY TRWA a za chwile NUMER BLOKU ZABRONIONY czekam chwile i dalej wraca w to samo:(
[ Dodano: 2010-07-05, 18:26 ]zdjęcia ma ktos jakies pomysły na rozwiazanie tego ?moze odpiac przepustnice ? i wpiac jeszcze raz?
[ Dodano: 2010-08-25, 14:44 ]wyskoczył mi błąd:
16706- czujnik obrotów silnika -brak sygnału brak ostrzętu/ nie związane ze sprzętem BŁĄD SPORADYCZNY.
czy to jest czujnik obrotów wału korbowego? gdzie taki czujnik się znajduje, czy da rade go wymienić samemu?
[ Dodano: 2010-08-26, 21:40 ]po wymianie czujnika g28( czujnik położenia wału) wyskoczył mi błąd
1120-ustawienie wałka rozrzadu uszkodzenie mechaniczne-błąd sporadyczny
czy to znaczy ze podczas wymiany mogl przeskoczyc rozrzad tylko jak to mozliwe? a moze trzeba jakos ten czujnik zaadoptować?
objawy straszny muł i od ok 4.5tys skacza strasznie obroty tak jak by odcinal paliwo i zachwile podawał wogole ledwo jeździ.