[ALL] Wydech

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Wydech

Post autor: Kitaj »

Sony pisze:w TVN Turbo o tym gadali


w tvn turbo to mówią że TDI pali 7 litrów :-P

Ja te porady tam to traktuje z przymrużeniem oka ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Wydech

Post autor: Sony »

Kitaj, bo nowsze diesle potrafią tyle spalić bezproblemowo.

Skoro wszędzie strumienica jest odradzana w silnikach z turbo to trza się tego trzymać.

AMEN i koniec OT.
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

[ALL] Wydech

Post autor: Procent »

Jutro wycinam kata. Wybebeszam wnętrze i w obudowę idzie rurka. Tylko teraz pytanie. Jakie fi tej rurki bo nie wiem ile jest fabrycznie. A bebechy ma przyjechać jakiś kolo kupić

[ Dodano: 2012-12-13, 23:57 ]
Nie wytrzymałem i wyciąłem kata dzisiaj.wspawana rurka w obudowę. auto zbiera się znacznie lepiej i równo przyspiesza w całym zakresie obrotów. astma i świst też jest.ogółem jestem zadowolony

[ Dodano: 2013-03-18, 21:18 ]
http://www.youtube.com/watch?v=8jzKVOyj ... e=youtu.be
trochę słabo to wyszło.zawór wastegate myślałem że będzie bardziej słychać
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[ALL] Wydech

Post autor: bartekmk »

ja po wycieciu kata nie zauwazylem zadnej roznicy poza dodatkowymi 700zł na koncie:) załóż wieksze turbo to bedziesz slyszal lepszy świst.
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

[ALL] Wydech

Post autor: Procent »

myslałem nad wybebeszeniem tłumika środkowego. Ale nie wiem jaki będzie efekt, albo np usunięcie końcowego, ale znowu nie wiem jak to będzie na przeglądzie i nie chce też stracić słuchu. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tych kwestiach??
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Wydech

Post autor: Kitaj »

Procent pisze:i nie chce też stracić słuchu.


Bez przesady ;-) Diesel tak nie zrobi no chyba że byś przy kolektorze odkręcił :-P

Po wybebeszeniu albo wycięciu kata turbo będzie lepiej słychać a na przeglądzie się nikt nie powinien doczepić bo diesel przynajmniej nasz nie ma w dowodzie wpisane KAT.

A co do usuwania wydechu końcowego to sam jestem ciekawy jak to jest na przeglądzie? :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
Chudy
Forumowicz
Posty: 282
Rejestracja: 08 wrz 2012, 18:58

[ALL] Wydech

Post autor: Chudy »

U siebie mam wywalony końcowy tłumik i w środku jest tak cicho jak było w serii (o ile może być cicho w klekocie na pompkach) :-)
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

[ALL] Wydech

Post autor: Procent »

Kitaj, kata u mnie już jest out
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Wydech

Post autor: Kitaj »

To gdzie ty masz tłumik środkowy? :shock:
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

[ALL] Wydech

Post autor: Procent »

od kolektora idzie do kata w którym jest rurka, następnie przed belką jest beczka i na końcu tłumik końcowy. to co niby jest ta beczka przed belką??
ODPOWIEDZ