No nie teraz to już nie da rady bo praca na miejscu dojazd potrzebne oszczędniejsze auto ale cały czas jest możliwość zamiany kuzyn chce dłubać a 2,3 za bardzo już nie ma pola rozwojowego w normalnych pieniądzach
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Wiesz jest takowa myśl ale jak przeglądałem internet to nie wiele pisze na ten temat przynajmniej w języku polskim. Teraz będę miał więcej czasu to może wyszukam coś
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40 pisze:Wiesz jest takowa myśl ale jak przeglądałem internet to nie wiele pisze na ten temat przynajmniej w języku polskim. Teraz będę miał więcej czasu to może wyszukam coś
Jest tego trochę. Szukałem z ciekawości i uturbia się go podobnie, jak silniki VR6 2,8 24V i R32, a o tym na vwvortex poczytasz. Niestety po angielsku, ale zdjęć dużo. Poza tym SKN Tuning produkuje gotowy kit z kompresorem i coolerem wodnym do V5. 260 KM już go fajnie rozbuja.
tony pisze:4,2 quattro w toled
Exeo można bez większych cyrków, bo jest na płycie Audi A4, ale Tolka ciężko...
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
O widzisz to trochę pogrzebiemy może coś z tego wyjdzie
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
P.S. jeśli nie widzisz sensu popatrz na swoje mody w aucie
[ Dodano: 2012-04-16, 13:26 ] I z innej beczki w ramach spamu do 9 maja muszę siedzieć na bezrobociu ale za to jest szansa że na letni przybędę hihihihi
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb