-----------
Daję ten temat odrębnie do Nas w razie gdyby ktoś miał podobny problem. Od chłopaków z LC coś niecoś się dowiedziałem.
-----------
Szukałem i szukałem i nic nie znalazłem
Byłem wczoraj na planowanym ozonowaniu klimy, sprawdzeniu szczelności i nabiciu, ale okazało się że mam WYCIEK ;]
Gościu powiedział mi, że wyciek jest z tego urządzonka, które prezentuję na zdjęciu poniżej.
Niestety kolo nie sprecyzował nazwy, wspomniał jedynie że jak wymieniał to w jakimś VW to koszt równał się 420zł.
Moje pytanie brzmi jak nazywa się to urządzenie ? Szukałem w ETCE i też tego ustrojstwa nie znalazłem
-----
Mianowicie dostałem takie odpowiedzi:
-----
Jest to łącznik przewodów od klimy i od chłodnicy wewnętrznej.
Tego się nie wymienia. Raczej tylko uszczelki na przewodach, które dochodzą do łącznika.
Trzeba było sprawdzić, może jest poluzowane.
Gaz ucieka szybko, czy powoli?
Jak powoli, to na pewno uszczelki.
tam znajdują się dwa o-ring-i
patrząc na zdjęcie strona lewa nr 7H0 820 749 ( 17,2X1,82)
strona prawa 7M0 820 749 B ( 8,13X178)
to urządzenie to zawór rozprężny dławiący
To jest zawor rozprezny klimatyzacji (dlawiacy) 6N0820679C, bardzo wazna jest jego oslona, taki niepozorny kawalek paperdykla lub czegos podobnego, zwany wkladka izolacyjna 1H0820692, bez tego zawor moze zle pracowac, oringi od strony silnika: 7M0820749B na cienkiej rurce, 7H0820749 na grubej rurce, oringi od strony parownika: 8E0260749 na cienkiej rurce, 8E0260749D na grubej rurce.
Jeśli ktoś z Was ma coś do dodania to śmiało
Ze swojej strony pragnę dodać że przed chwilką patrzyłem w Etce ceny wszystkich tych rzeczy i wyszło mi łącznie jakieś 90zł, no nawet liczmy 100zł. Teraz przy tej stówce sobie postawić to 420zł ...jak wyjdzie na moje i to zrobię to kolesia jeszcze opierdziele od tej klimy