Łojek, u mnie też w tym miejscu zapala się rezerwa nie mam komuptera raz zrbilem od zpalenia 70 km i wskazówka lezala na samym dnie ledwo dojechałem na cpn oddalonym o 5 km
PIOTREK52125, to sporo możecie przejechać na rezerwie. U mnie tylko mogę przejechać 27km sprawdzałem i auto zgasło ale za to na pełnym baku zrobi się z 1100km.
PIOTREK52125, teraz miałem najechane już 950km i jeszcze spokojnie 100 parę km bym zrobił w trasie z tego było niecałe 400km a dalej miasto i trochę trasy.
Antek1987, srednie spalanie jaki licze w tech chwili to 6,4 l jazda na miejscu praca dom zakupy i tyle jak wy to robicie że na baku robicie 1100 km auto mam ponad 2 lata i takiego wyniku nie mialem
Kiedys na pelnym baku zrobilem 980 km i zajechalem na stacje bo swiecila juz rezerwa. Wolalem nie ryzykowac. Rezerwa mi sie wlacza jak wskazowka jest kreske przed pustym.
VAG pokazuje faktyczną ilość paliwa w zbiorniku.
Wskazówka zegarów stała na 0, komputer pokazywał że jeszcze można zrobić 10km,
Po podpięciu laptopa z vagiem pokazało, że mam 4l paliwa w zbiorniku.
Zacząłem tankować, lecą litry na dystrybutorze i komputerze...
Wskaźnik na zegarach pokazał że pełno, VAG, że w zbiorniku są 52 litry.
Dolałem aż pistolet odbił, ale VAG pokazywał cały czas 52 litry (pływak w górnym położeniu)
Pod korek weszło mi 50,8 litra, plus 4 co pokazywał VAG wychodzi 55 pod korek.
Wskaźnik nie spada na początku, bo nie widzi 55l tylko 52, więc najpierw spala te 3l, dopiero potem wskaźnik zaczyna wykrywać ubywanie paliwka.
VAG pokazuje tylko pełne litry, rezystancja pływaka się zmienia od 80 omów dla 4l do 280 omów dla 52 litrów. To tyle w temacie eksperymentów.