Strona 482 z 522
Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 09 gru 2016, 19:41
autor: piotrek148
kornat pisze:Widocznie Ci się zaworek uwalił.
Który?
Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 11 gru 2016, 17:16
autor: Bartek26
wywaliłem duży wentylator chłodnicy bo miałem obawy że nie hasa ... rzeczywiście nie działa, ale już zamówiłem nowy firmy NISSENS
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 14 gru 2016, 22:35
autor: Bartek26
założyłem nowy wiatrak chłodnicy
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 28 gru 2016, 18:41
autor: Kaiser
Wymiana sworznia wahacza. Problem z wibracjami na kierownicy podczas przyspieszania ustąpił jak ręką odjął a myślałem, ze to przegub
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 14 sty 2017, 14:37
autor: macsta12
Montaż nowego radyjka. Smarowanie zacisku prawy tył. Trochę posprzątane i umyty na bezdotyku.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 16 sty 2017, 23:22
autor: ghul17
wpadł swiezy olej 10w40 valvoline do toledo + filtron , oraz nowe swieczki do a3 audi 125 kucy 1.8 stare wypalone. nowe to NGK 3 elektrodowe (autko zony)
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 22 sty 2017, 11:13
autor: szakalaka
Uciekał mi płyn chłodniczy, więc kupiłem tester UPG, o taki:
http://allegro.pl/tester-co2-sprawdz-uszczelke-pod-glowica-25-testow-i6561195721.html.
Zakładając udało mi się znaleźć wyciek, ale jako że już nalałem płynu to stwierdziłem że i tak sprawdzę.
No i zgodnie z instrukcją, w przypadku walniętej uszczelki kolor powinien zmienić się na żółty, jako że jeżdżę na 1.6 AFT z LPG.
Skoro znalazłem wyciek, to oczekiwałem na to, że kolor nie zmieni się wcale... a on zmienił się na zielony!
Co to może oznaczać? Że zamiast LPG zatankowałem ON do butli?
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 22 sty 2017, 12:15
autor: irocket
Zrób test jeszcze ze 2-3 razy
Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 22 sty 2017, 12:37
autor: myszazwc
A zrób najpierw na pb a potem na lpg sam jestem ciekawy czy to taki skuteczne
Wysłane z mojego HUAWEI CUN-L21 przy użyciu Tapatalka
Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 22 sty 2017, 13:17
autor: haszczu
Używam tych testerów bardzo często i silnik najlepiej jest rozgrzać do 90, później gasisz, czekasz aż ciśnienie e układzie spadnie, odkręcasz korek, zakładasz tester i odpalasz
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka