Strona 475 z 522
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 07 maja 2016, 22:37
autor: Sony
Grzebanie co prawda nie u siebie, ale zawsze to grzebanie
Kolega z pracy kupił Tolka, także dzisiaj mu trochę rzeczy porobiłem
1. Czyszczenie kolektora razem z zaworem EGR + wymiana uszczelki i fizyczne oraz programowe zaślepienie EGR.
2. Czyszczenie zaworu N75 i podmianka na mój celem zdiagnozowania czemu ciśnienie wali prawie na 2600mbar... Wniosek jeden: to nie N75 mimo, że był dość zafajdany
3. Z grubsza wyczyszczenie silnika i poprawienie dolnej osłony oraz wyskubanie wygłuszenia z górnej (tak się sypała, że brak słów).
4. Programowa zmiana dawki paliwa. Było ~6,5 jest ~4,8.
5. Zrobienie domykania szyb z pilota.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 08 maja 2016, 09:52
autor: kuzio
Sony którą uszczelkę wymienialiście?
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 08 maja 2016, 13:36
autor: Sony
Tą, która jest przy kolektorze.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 10 maja 2016, 11:16
autor: jonson22
Prace dokonane w weekend:
- Wymiana nagrzewnicy
- Wymiana osuszacza klimatyzacji + Oringi
- Sprawdzenie szczelności klimy
- nabicie i odgrzybienie klimatyzacji
Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 15 maja 2016, 17:11
autor: Roxon40
Naprawa mikrofonu i wtyczki w CB radio. Wreszcie słychać mnie tak jak powinno. Jeszcze został wskaźnik do wymiany ale jest trudno dostępny w wolnej sprzedaży.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 15 maja 2016, 18:17
autor: haszczu
Wymiana tarcz i klocków z przodu
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 15 maja 2016, 23:44
autor: damian1314
Naprawa el. szyb - wymiana części kabli w drzwiach kierowcy (w gumowej harmonijce większość kabli była zaśniedziała i sparciała).
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 16 maja 2016, 22:05
autor: Antek1987
Wymiana przednich zacisków, jarzm, zwrotnic tarcz i klocków na 312mm a z tyłu na 256mm. Oczywiście nowy płyn hamulcowy Motul dot 5.1 . A także wpadły dystanse na tył 15mm.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 18 maja 2016, 06:53
autor: Szymek08
Szybkie rozruszanie turbo - bez wyciągania turbo. Przez otwór w kolektorze wydechowy ten idący do EGR - tylko zaślepka bo EGR zaślepiony - wprowadziłem wężyk i popsikałem zmienną geometrię zmywaczem Wurtha. Następnie wypiąłem Cięgło od gruchy i rozruszałem wszystko ręcznie. Satysfakcja z efektów - bezcenna. Teraz Tolek śmiga jak ta lala i już nie wyskakuje błąd 17964-niedoładowanie.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 18 maja 2016, 09:38
autor: Sony
Szymek08, akurat niedoładowanie jest zazwyczaj spowodowane nieszczelnością, a nie tym, że się łopatki zacinają