Strona 466 z 522
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 15 paź 2015, 10:16
autor: dziobii
1. U mnie wleciał na stałe wideorejestrator:
2. Dodatkowe gniazdo zapalniczki:
A żeby nie rozcinać instalacji, zasilanie jednego i drugiego pociągnąłem przez takie oto by-passy:
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 19 paź 2015, 20:29
autor: Roxon40
Uszczelnienie wszystkich drzwi silikonem. Na lato jak będę miał za dużo wolnego to wstawię folię
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 19 paź 2015, 20:46
autor: Easterling
Wymiana filtru oleju , powietrza , paliwowego i wymiana oleju
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 19 paź 2015, 23:07
autor: Sony
Zaślepienie zaworu EGR w Mietku.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 20 paź 2015, 23:44
autor: lolek
Wymiana oleju, 4 filtry, koncowka drazka, przewod przy IC, zbieznosc. Za wszystko 250 pln. Moj olej i filtry.
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 23 paź 2015, 20:20
autor: Sony
Żonki Mateusz w ogóle nie wskazywał ile paliwa jest w baku, więc postanowiłem się za to zabrać. Po wyjęciu pompy z baku okazało się, że jakaś pseudo złota rączka grzebała przy pompie uszkadzając powrót paliwa, o pływającym sobie samowolnie pływaku nie wspominając (urwane kable). W rzeczywistości pompa trzymała się tylko na wężu dostarczającym paliwo z baku. Na szrocie kupiłem używaną pompę paliwa, ale jak się okazało sprawna była jedynie obudowa i pływak, bo paliwa podawać pompka nie chciała
Złożyłem z dwóch pomp jedną, wyczyściłem i wsio działa jak należy, a wskaźnik z dumą prezentuje poziom paliwa
Poza tym wymieniłem amortyzatory tylne, bo po 16 latach miały dość (tak, siedziały oryginalne)... Bez cięcia śrub mocujących się nie obyło tak pięknie zapieczone były
Na pokład zapodałem KYB Excel G i w końcu przestało dupką rzucać
Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 24 paź 2015, 01:53
autor: piotrek148
Sony pisze::arrow: Żonki Mateusz w ogóle nie wskazywał ile paliwa jest w baku, więc postanowiłem się za to zabrać. Po wyjęciu pompy z baku okazało się, że jakaś pseudo złota rączka grzebała przy pompie uszkadzając powrót paliwa, o pływającym sobie samowolnie pływaku nie wspominając (urwane kable). W rzeczywistości pompa trzymała się tylko na wężu dostarczającym paliwo z baku. Na szrocie kupiłem używaną pompę paliwa, ale jak się okazało sprawna była jedynie obudowa i pływak, bo paliwa podawać pompka nie chciała
Złożyłem z dwóch pomp jedną, wyczyściłem i wsio działa jak należy, a wskaźnik z dumą prezentuje poziom paliwa
Poza tym wymieniłem amortyzatory tylne, bo po 16 latach miały dość (tak, siedziały oryginalne)... Bez cięcia śrub mocujących się nie obyło tak pięknie zapieczone były
Na pokład zapodałem KYB Excel G i w końcu przestało dupką rzucać
Sam amory wymieniałeś ? U mnie chyba juz się proszą o wymianę i nie wiem czy sam jestem w stanie to zrobić.
Chociaż po ostatnich przygodach z jednym "fachowcem" już nigdy auta nikomu bym nie dal do roboty....
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 24 paź 2015, 08:21
autor: irocket
Wcale nie jest trudno wymienić. U siebie męczyłem się 3 dni, przy czym tył wymieniłem w jeden, przód każdą stronę po jednym dniu - wszystko przez zapieczone śruby
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 24 paź 2015, 11:14
autor: macsta12
Zimowe koła na pokładzie
[ALL] Grzebanie nasze codzienne
: 24 paź 2015, 15:12
autor: Kitaj
Piotrek z tyłu jesteś w stanie wymienić mając 3 klucze
z przodem jest troche gorzej.