Ja wiem że to napewno tam stuka, tylko patrzyłem w etce i tam jest jakąś nakrętka która trzyma prawdopodobnie sprężyne i czy jest możliwość żeby to się popuscilo? Czy raczej łożysko ma takie luzy. Jak bujam autem to słychać że stuka.
Była Nexia 1.5 8V 75KM
Było Toledo 1L 2.0 8V 115KM automat !
Jest Toledo 1M 1.9 TDi 110KM
Witam!
Mam problem ponieważ, auto dziwnie zachowuje sie przy duzych predkosciach tak nim buja, dzisiaj ruszajac kierownica, polozylem reke na lewym kole( po prostu dłoń na oponie) i gdy nia ruszam czuc jak lewe kolo tak przeskakuje. Na prawym kole jest ok. Końcowke sprawdzilem nie ma luzow. Dodam jeszcze ze gdy auto jest odpalone i ruszam kiera to stuka lekko. I gdy jade tak powyzej 100km\h i rusze kiera to czuc przeskok. Co to moze byc? miał ktos podobny problem?
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
adrian2901, podnieś na lewarku, zdejmij koło i ruszaj zwrotnicą. Powinieneś widzieć co się rusza. Czy jest to całą kolumna (wtedy poduszka lub łożysko amortyzatora), wahacz (tuleje wahacza), drążek kierowniczy (gałka przy zwrotnicy, albo przy maglownicy) czy piasta. U mnie latała cała kolumna i wymieniłem poduszkę i jest lepiej.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Boje sie tylko by nie byl to luz na maglownicy... Mam nadzieje, ze to cos innego... Jutro posprawdzam...
[ Dodano: 2011-11-08, 21:44 ] Znalazłem przyczyne jest to drążek kierowniczy ten, ktory jest przykrecony do przekladni, jest tam takie jablko i tam wytworzyl sie dosc duzy luz z lewej strony, z prawej jest taki delikatny. Teraz czekam na przyplyw gotowki i biore sie za wymiane drązkow kierowniczycz i końcowek z jednej i drugiej strony by nie tracic kilka razy na ustawienie geometri
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Panowie! jak mogę znaleźć w necie mocowanie tylnej belki do podwozia?? okazało się, że się wykrzywiło i trzeba będzie je wymienić. po numerze z etki nie ma, po nazwie (wspornik łożyskowy) także. wpisując czop belki tylnej znajduje inne... sam już nie wiem gdzie tego szukać
Witam! to i ja tutaj zamieszczę mój problem:) Otóż jak jadę po kostce brukowej to coś mi "wali" z prawej strony zawieszenia (tak jak by tuleje wahacza były rozsypane tylko ze one były wymieniane z 2 miesiące temu wraz ze sworzniami ) oraz jak jadę wolno i nacisnę hamulec tak gwałtownie na chwile to jest szarpniecie w prawym kole i takie jak by metaliczne punkcie. Myślicie ze tuleje były lipnej firmy czy może coś ze stabilizatorem?