co do zacinania czy lapania zawiechy ja bym proponowal przejechac się z kompem w aucie. Ja mialem podobny problem, blad wykazal przeplywke, wymienilem ja ale pomoglo to w 50%(przepływka zamiennnik). Wkurzylem się pojechalem do kolesia co handluje czesciami do roznych autek, wzialem od niego przeplywke oryginal i jak reka odjal. Wszystko gra i cyka ja z fabryki. W miedzy czasie jak mialem ten hu**** zamiennik to juz komp nic nie wyrzucal, zadnego bledu lecz dalej bylo cos nie tak.
Tydzień temu pojechałem do Niemiec do Hamburga. Na ichniej autostradzie ok 400 km non stop 14-160, czasem nawet 170 wcisnąłem. W drodze powrotnej tez pędzę podobnie a tu nagle zgon. Normalnie jakby mi dołozyli 300 kilo na tylna kanapę. No i cala droga do Wawy max 150 i bez wyprzedzania. Próbowałem na 4 biegu pocisnąć. Dochodziłem do 3500 obrotów ale nic. No i teraz czeka mnie warsztat. Turbo w zeszłym roku miało przegląd i podobno było ok.
lolek Powiedz czy jak wyłączyłeś stacyjkę to wracał do formy?
Może to być przepływka ale ja bym sprawdził
1 zawór sterowanie ciśnieniem doładowania
2 no i n75 zamień z n18
a może obsługa się zbliża i filtr paliwa i powietrza nie wyrabia
A może u turka po znajomości wlałeś mazutu a nie ON
zobacz czy w tej przeźroczystej rurce co idzie do pompy nie pojawiają sie pęcherze z powietrzem
Wszystkie filtry wymienione 2 tygodnie temu. Tankowalem na pierwszej z brzegu stacji przy jednej z glownych ulic Hamburga. Auto bylo wylaczana kilka razy. Raz nawet na dluzsza chwile. Pojezdze jeszcze z tydzien i zobacze czy jest jakas poprawa. Jak nie to idzie do speca.
Wypnij przewody z prze-pływki i się przejedź jeśli jest tak samo lub troche gorzej to będzie przepływomierz ale dla pewności jeszcze komputer będzie dobrze .
POZDRAWIAM
Witam Panowie. Otóż mam pewien problem: W moim tolku 1.9 TDI AHF turbina zaczyna pompować dopiero przy ok 2500rpm, tzn dopiero wtedy czuję mocniejsze przyspieszenie auta. Nie jestem fachowcem, proszę o jakieś wskazówki diagnozy, czy to "kończące" się turbo?, czy też może jakiś zawór?, jak mogę to najszybciej sprawdzić.
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".