Spam #1

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Spam #1

Post autor: haszczu »

Sony, ok dzięki za wyjaśnienie :)
Kitaj, on nie jest pedałem ani żadnym transem. On cierpi na homofobie :p

Wracając do płynu to podjadę dzisiaj do gości żeby mi wzięli próbkę ze zbiorniczka i zobaczą czy to olej czy zmienił kolor od starości

[ Dodano: 2015-02-10, 19:33 ]
No i dziwna sprawa. Płyn i olej sprawdzony. Płyn czysty, olej tak samo. W zbiorniczku ciemno różowy osad... Postanowiłem teraz pojeździć tak jak Pan Bóg przykazał czyli bez ostrego przeciągania na obrotach itp. Zobaczę bo może pobór oleju wystąpił właśnie przez agresywny styl jazdy
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Spam #1

Post autor: vwir »

A moja głowica już leży na podłodze w garażu ;)
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Spam #1

Post autor: haszczu »

vwir, gdybym tylko miał auto zastępcze to zapewne bym ją zrzucił ale z drugiej strony w ciemno nie będę się w koszta pchać.
Tera zaczynam obserwacje i podzielę się wynikami niebawem
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Spam #1

Post autor: vwir »

U mnie nalot jest ciemny, prawie czarny, więc sprawa raczej jasna. U ciebie przy różowym nalocie to może po prostu płyn do wymiany.
Awatar użytkownika
timig
Forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 21 maja 2013, 20:27

Spam #1

Post autor: timig »

tolek więc stoi niż jeździ... mam służbowego Citana, niestety 109 (90KM) :(
no i po "wakacjach"...
Awatar użytkownika
wojtekm
Forumowicz
Posty: 937
Rejestracja: 14 cze 2011, 21:54

Spam #1

Post autor: wojtekm »

Kończy sie powoli moja przygoda z Tolkiem... :-(
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

Spam #1

Post autor: dominik »

wojtekm, czemu?
Awatar użytkownika
wojtekm
Forumowicz
Posty: 937
Rejestracja: 14 cze 2011, 21:54

Spam #1

Post autor: wojtekm »

Brat kupuje ode mnie auto a ja w NL za jakiś czas inne
w
weneryniarz
Forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2014, 12:59

Spam #1

Post autor: weneryniarz »

elo elo. Jak się samemu dobrać do przełącznika zespolonego w 1L i nie zepsuć nic? :-)
(wycieraczki mi wariują i to nie jest wina p99 bo podmieniałem)
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Spam #1

Post autor: irocket »

No to tak, najlepiej odłączyć aku lub nie włączać zapłonu, śrubokrętem 2 śrubki od spodu (obudowa za kierownicą, górą może być ciężko wyjąć), odpinasz poduchę, imbus chyba 6 i odkręcasz poduchę i znów odpinasz, potem klucz 24 albo 27 (chyba) i kierownica, później odpinasz wtyczki (płaski mały śrubokręt Twoim przyjacielem) i odkręcasz 3 żółte śrubki na płaski śrubokręt
Obrazek
ODPOWIEDZ