spoko spoko narazie nie ogarniam tematu disla bo mam go od niedawna niedługo jade na przeglad do kolesia i powinno wyjsc szydło z worka sprawdzimy wszystko podłaczymy rowniez kompa i zobaczymy czy sa jakies błedy narazie chce sie dowiedizeć jakie moga być przyczyny
jak masz 110KM to masz turbine ze zmienna geometria, która prawdzopodobnie Ci pada gdy przeładuje ciśnienie wchodzi w tryb awaryjny dlatego po ponownym właczeniu silnika wraca do normy
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
dokladnie tak jak CYRULIK, pisze na poczatku to bedzie sie zadko zdazalo potem czesciej i czesciej a pozniej juz tylko wymina lub regeneracja ja mam to juz sa sobą
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Ja turbinkę doprowadziłem do ładu. Podstawowym problemem były przypruchniałe przewody podciśnienia. Przy okazji została wymieniona gruszka przy egrze. Do wymiany pozostała jeszcze nie oryginalna wtyczka zaworu n75 która też troszkę miesza.