Na razie rozebrałem stare lusterko. Próbowałem różnymi szpatułkami teflonowymi, ale rezultat był kiepski. W końcu karta bankomatowa pomogła. Zacząłem od środka, przy fotorezystorze, potem drugi dłuższy brzeg, a potem rogi. Kartę trzeba wsuwać ukośnie w stronę tylnej ścianki lusterka. Każdą ściankę przejechałem kartą po 3 razy i dopiero potem zacząłem powoli rozszerzać. Potem jeden róg, krótsza ścianka i drugi róg. Z pierwszym rogiem było najgorzej, ale w końcu poszło. Przy drugim jeszcze szło opornie, ale jak już ranka wyszła to po przeciwnej stronie nie było problemów.
Jakby ktoś szukał to będę miał na sprzedaż obudowę lusterka, stopkę, dwuczęściową obudowę stopki, rurkę doprowadzającą przewody z podsufitki.
[ Dodano: 2014-01-27, 19:56 ]Dziś rozebrałem lusterko z paska B5 FL. Zacząłem tak jak z lusterkiem od golfa IV. Najpierw teflonowym nożykiem zwiększyłem szczelinę między tylną obudową a ramką w rejonie czujnika i diody led, potem wsunąłem kartę bankomatową na około 1,5 cm, skierowaną w kierunku tyłu lusterka i tak przeciągałem ją wzdłuż całej krawędzi. Rozebranie lusterka z passka zajęło mi jakieś 20 minut, ale miałem wprawę po rozbieraniu lusterka z golfa IV. Przewody do ściemniania lusterek bocznych przylutowałem do wtyczki głównego lusterka, zdrugiej strony płytki (czerwony +, czarny -).
Kilka fotek lusterka:
Jedyne co muszę przerobić to zasilanie na pin 1 ze stałego na ACC (po stacyjce), bo cały czas świeci się dioda włączonego fotochromu. Może jeszcze zmienię diodę led z zielonej na czerwoną, żeby współgrało z resztą podświetlenia.