bartek pisze:Sony, do 4000 obr 240Nm trzyma - to tak szybko nie leci na łeb ale dwumas dostanie tą górką po d****
bartek, dwumas leży w piwnicy choć był jeszcze w miarę dobrym stanie. Od wakacji jeżdżę na jednomasie i G60. Z takim programem go kupiłem więc nie był pisany pode mnie, a szkoda bo Tolek jeszcze nie jeździ tak jak bym chciał.
No tak na mocy to trochę skromnie ale niuton 330 to już jest coś
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Z tego co się dowiedziałem to trzeba wrzucić oryginał i wtedy go zmieniać. Za ori 250zł i program 1000zl więc za bardzo mi się nie opłaca dla 7-8 koni, chyba żebym zmieniał wtryski ale to kolejne ok.1200zł.
No w twoim przypadku tak może być. Ty już kupiłeś to auto po programie ? Widzisz tak jak ja dawałem auto do chipa to teraz mogę wrzucić graty i jechać na korektę i zapłacę ze 400 a u ciebie jak ktoś robił program to inny tunner nie będzie się tym bawił w korektę tyko zrobi tak jak pisałeś
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
No i wykres jest wraznia super auto idzie jak burza ,chociaz program lajtowy. Niuton obciety bo turbo przełądowuje zatem niebawem wleci turbo od ASZ i bedzie korekta. Odrazu odradzam sprzegło Valeo jednomasowe. Juz sie ciut ślizga a ma ze 30tys przejechane i nie wytrzymuje momentu szok. Latem wleci od G60
oto wykres
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150