[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
j
jakubek72
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2009, 21:51

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: jakubek72 »

A ja moim Tolkiem od nówki przeleciałem 412000 tys i dopiero mi teraz turbina siadła i nikt mi nie wierzy
KUBA
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: sz.p.bartek »

Ja wierze ;-)
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: Lucas »

Jak się dba to się ma :D

Szybciej turbina padnie jak będzie samochodem jeździło 5 osób, z czego 2 będą dbały, niż w przypadku kiedy jest jeden właściciel, który wie jak się z tym obchodzić.
s
staho1977
Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 22 lip 2009, 13:33
Kontakt:

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: staho1977 »

Witam. Ja wrócę jeszcze do sprawy przeładowania (notlauf),Mi narazie 2 razy mi się przytrafił ten problem na desce nie pokazał się jakiś "CHEK SERVIS" i czy powinien.Bedę wymieniał olej w tym miesiącu i czy VAG pokarze w czym jest problem.
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: Lucas »

Ten service to można wykasować, bo on mówi że zbliża się przegląd okresowy.
Ja jak kupiłem samochód to miałem taką karteczkę jak to skasować. Nic trudnego :D
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: bartek »

Dzisiaj znalazłem u siebie nieszczelność w układzie podciśnienia. Już jakiś czas miałem problem z "gaszakiem" - raz działał raz nie. Winny był obluzowany kruciec vakumpompy. Kruciec jest fabrycznie zakuty w pompie, pod wpływem drgań silnika obluzowuje się.
Kruciec oczyściłem, przetarłem papierem ściernym i obkleiłem klejem do metalu. Trzyma się sztywno, gaszak działa prawidłowo i może serwo trochę lepiej działa :roll: . Ciekawe jak długo klej wytrzyma...
Polecam każdemu oblukać ten felerny element, bo jak wiadomo prawidłowe podciśnienie w klekotach jest bardzo ważne :-P
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
m
mcsurf
Forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:07

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: mcsurf »

ja kiedyś jak padł mi gaźnik jeszcze w VW t2 obkleiłem poxiliną i jeszcze jeździł tak 5 lat na benzynie oraz gazie dopóki nie poszedł w inne ręce :)
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM, 2000r
G
GRZANA
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 12 maja 2011, 19:35

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: GRZANA »

Witam, jestem posiadaczem Seata Toledo II 1,9 TDI 110 km z 2003. Mam pytanie. gdzie znajdę w swoim autku pompę paliwową?
GRZANA
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: Sony »

GRZANA, co Twoje pytanie ma wspólnego z Typowymi Bolączkami Diesla to ja nie mam pojęcia zielonego! Temat wyczyszczony ze zbędnych postów, a swoje pytanie zadaj w wątku dotyczącym danego zapytania :evil: Następnym razem nie wpisuj się gdzie popadnie.

Na przyszłość proponuję przeczytać pierwszy post wątku, który brzmi:
Mam propozycje aby wpisywaa w tym wątku wasze problemy z silnikami
1.objawy
2.przyczyne
3.jak zostały usuniete
ułatwi to szukanie przyczyn naszych awari i nie zaśmieci działu setnym pytaniem dlaczego kopci.
Jak macie jakieś uwagi i sugestie w tym dziale to prosze o propozycje.
Awatar użytkownika
damikr
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 06 maja 2011, 11:19

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: damikr »

A ja mam taki problem który co prawda zdarzył mi się dopiero 3 raz ale chcę wiedzieć o co chodzi... a więc :
Tolek nie chce odpalić...
Na zimnym jest super za 1 razem
Na ciepłym silniku w 99,9% przypadków też tak jest ale np. dziś
Pojechałem do sklepu autko się rozgrzało...
Wracam po 5-10min i...auta nie idzie odpalić
Kręca i kręca a on nic
Odczekałem ok.5min i odpalił jak gdyby nigdy nic (żadnego dymienia ani nic)
Wiecie co to może być?

P.S. Jeśli już gdzieś to było to z góry sorry ale nie widziałem :)
Jeśli nie to proszę o odpowiedź
ODPOWIEDZ