Szczepan pisze:No też mi się tak wydawało że nie wychodziły takie bo nie widać na drogach
a podpowiesz mi co to za wersja i czym się różnią od siebie tzn:
NOTCH SPORT
NOTCH SIGNU
i jeszcze jakieś inne jak się nie mylę a ja mam na wlepie:
SPORT41.9 TDI5G
U mnie mam NOTCH SPORT i mam seryjnie zamontowane kubełkowe elektryczne fotele z pamięcią, niestety bez grzania du*y, czarna skóra, boczki z alcantary, skórzana kierownica, climatronic, i powienno być jeszcze utwardzone sportowe zawieszenie, ale chyba właścicielowi w niemczech nie pasowało bo mam założone zwykłe SASCH... A tak poza tym to nie mam pojecia czym się rożnią, niech inni się wypowaidają
Seat Toledo II został wprowadzony na rynek w 1998 roku. Oparty był na płycie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Koncern Volkswagen w wyniku współpracy z Seatem i Skodą stworzył właśnie Toledo II, Volkswagena Borę i Skodę Octavię. Reklamowany był jako najbardziej sportowy z tej trójki. Dużo elementów wyposażenia pochodziło z Audi A3. Zaprojektowany został także przez Giorgetto Giugiaro. Obok wersji sedan w 1999 pokazano hatchbacka o nazwie Leon.
Wersje wyposażeniowe:
Stella
Signo
Sport
Top Sport
Ale nie moge znaleść jakie poszczególne wersje miały wyposażenie...
[ Dodano: 2012-02-28, 21:58 ]Sony pisze:Musisz mieć odchodzący kabel z możliwością podpięcia czujnika od klocka... Jeśli to jest w ogóle to, bo ja sobie tak głośno myślę, że o czujnik z tym adapterem chodzi.
Pierwsza moja myśl to też taka, że ten adapter to czujnik zużycia... ale go nie ma... jak ciepło będzie to szykuje się remont zawieszenia bo coś się tłucze z lewej i prawej na dołkach, nierównościach itp, więc wtedy poszukam tego kabla...