Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
g
gufon_m6
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 18 mar 2015, 17:56
Auto: Toledo 1M2
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Tczew

Rozszyfrowanie kodów

Post autor: gufon_m6 »

Wysłany: Dzisiaj 9:56 Problem z kodami
Witam,mam taki problem,wyskakuja mi błędy 1249,1250,1251,1252,czyli cos z wtryskami,i teraz moje pytanie co sprawdzic bo juz nie wiem,kable i swiece maja 4 miesiace ngk,przeplywka,przepustnica czysta,dodam ze auto jest strasznie zamulone i na benz jak i na lpg,pomozcie bo nie wiem o co chodzi a nie jestem mechanikiem.Dodam ze juz je kasowalem ale powracaja nadal,za pomoc z gory dziekuje.


Przyczyną były zapadnięte zawory,prawdopodobnie od instalacji gazowej ktora ma 13 lat,wymieniona została głowica i auto znowu ma moc az miło sie jezdzi :-D
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 20:43 przez gufon_m6, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

gufon_m6, te błędy są od wtryskiwaczy, więc jeśli masz przepustnicę czystą i wykonałeś jej adaptację to obstawiałbym na padnięte wtryskiwacze. Ewentualnie cewki mogą być przyśniedziałe.

Długo już masz to auto ? Może być też tak, że masz jakiś pstryczek elektryczek w formie odcięcia paliwa czy coś i w tym układzie coś połowicznie padło hmmm...
g
gufon_m6
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 18 mar 2015, 17:56
Auto: Toledo 1M2
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Tczew

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: gufon_m6 »

Adaptacji nie robilem,auto mam nie caly rok,wszystko zaczelo sie od przerwania i zwarcia kabli w klapie bagaznika,padl czujnik wstecznego,dzis zauwazylem ze temp na wskazniku dochodzi do 70 stopni i stoi,podejrzewam czujnik cieczy chlodzacej,czy to ma wplyw na moc?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

gufon_m6, a wymieniałeś/naprawiałeś wiązkę przewodów ? Sprawdź jeszcze bezpieczniki, bo jak miałeś zwarcie to pewnie bezpiecznik strzelił (nr 7 bodajże).

Adaptację przepustnicy po czyszczeniu również trzeba wykonać, choć z drugiej strony to powinna się przepustnica chyba sama zaadaptować po dłuższym czasie, ale pewien nie jestem :)

W Twoim przypadku wpływ na moc ma ewidentnie problem z wtryskiwaczami, w czujniku cieczy chłodzącej nie szukałbym problemu. Jeśli jednak nie łapie Ci temperatury to oczywiście podziałaj w tym kierunku. Może jednak być winny termostat, a nie czujnik.
g
gufon_m6
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 18 mar 2015, 17:56
Auto: Toledo 1M2
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Tczew

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: gufon_m6 »

Przewody polutowalem,bezpieczniki sprawdzone i wymienione,jutro wymienie czujnik cieczy i zobacze co z termostatem,a jak moge sprawdzic wtryskiwacze?co do adaptacji mechanik tez mowil ze samo sie unormuje..
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

gufon_m6, odnośnie sprawdzenia wtryskiwaczy możesz poczytać tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic564167.html

Tak sobie jednak myślę, że skoro masz gaz założony to może jest źle dobrana mieszanka i stąd owe błędy. Dobrym pomysłem byłoby podjechanie do gazownika na sprawdzenie instalacji.

A tu jeszcze taka ciekawostka:
http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/3 ... enzyny.pdf
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Szymek08 »

Sony, Sorki że burdel na forum zrobiłem ale jakiś zakręcony jestem. Najpierw jakiś zwierzak mi wygłuszenie pod maską poszarpał a teraz Tolek nie chce jechać - Błąd 17964 P1556
Skoro tak mówisz to pewnie tak jest ale kurczę pierwsze co to oglądałem wężyki i wydają się być całe. już się nawet zastanawiałem czy to czasem nie przepływka. Jeszcze raz sorki i obiecuję poprawę
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

Szymek08, do sprawdzenie masz cały układ, w szczególności wężyki i okolice gruszki. Ja miałem taki objaw jak w gruszce się dziurka zrobiła :P
d
danny261
Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 06 sty 2011, 20:47

czujnik położenia wałka rozrządu

Post autor: danny261 »

Witam kolegów,mam takie pytanko czy to jest czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany ,bo mam taki błond.


17936 nastawnik wałka rozrządu strona 1-przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem.



co o tym myślicie? bo z autem mi sie nic takiego nie dzieje ani nie szarpie ,odpala za każdym razem czy zimny czy ciepły,poprostu z ciekawości odpaliłem vaga a tu taka niespodzianka.
danny
s
smoq
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 13 sty 2015, 17:29

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: smoq »

Witam. Panowie podłączyłem mojego 1M pod VAGa bo coś nierówno pracuje silnik, słabo przyspiesza i lekko szaleją mu obroty(wcześniej była robiona skrzynia, UPG i kompletny rozrząd). Mam prośbę o odczytanie błędów gdyż nie znam się na tym, a nie chcę wymieniać czegoś metodą prób i błędów.załączam błędy.mam też LOGI ale nie wiem jak dodać, jak ktoś coś to moge na maila wysłać, ewentualnie proszę o instrukcje jak je dodać

Pierwsze błędy po podłączeniu VAGa:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 06A 906 019 BR
Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3319
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00046
3 Faults Found:
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
37-00 - Faulty
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
36-10 - Open Circuit - Intermittent

Po skasowaniu błędów, restarcie zapłonu i krótkiej jazdy ponowny błąd:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 1J0 907 379 P
Component and/or Version: ABS 20 IE CAN 0001
Software Coding: 03504
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
ODPOWIEDZ