Co to znaczy na wzór? Długość sztangi? To żadne ustawienie. Gruszkę się ustawia na podciśnienie, nie na długość sztangi. Z tego co pamiętam, to przy podciśnieniu ok. -0,7bar ma być maksymalne wychylenie łopatek.
Witam i pozdrawiam wszystkich.Opisze całą historię od początku mój arl trafił do mechanika z powodu zdechnięcia 100km nie odpalało turbo,przy okazji wizyty u mechaniora nowy wałek i szklanki przygotowanie pod softa, jedziemy dalej diagnoza fachowca grucha w turbo no to co regeneracja.Turbinka wymontowana zawieziona do regeneraćji ok trzy tygodnie bez samochodu .Po zamontowaniu dalej problem nie otwiera gruchy dalsza diagnoza vacum pompa no to wymieniamy.W końcu samochód w moich rękach no i co dalej przeładowuje turbo.Nie muszę opisywać mojej reakcji turbo do reklamacji okazuje się geometria zapieczona.Mechanior odbiera turbinę monutuje samochód znowu w moich rękach jestem cały w skowronkach myśle sobie pużno odpala turbine przy 2300 pewnie tak musi być niby w końcu jest ok no to co sofcik jadę do electric service hamownia a to co 134 kuce ogarnia mnie biała gorączka.Następny mechanik biorę wykresy jadę do Sierakowic niby najlepszy fachowiec następna diagnoza pompowtryskiwacze najgorszy pierwszy, o tym wiedziałem jeszcze przed kupnem auta.Niby zaworki podciśnieniowe ok przepływomierz powietrza niema szału ale mieści się w normach.Prosił bym o waszą pomoc znalezienia kogoś kto zrobi mi logi turbo w Lęborku okolicach Pomorskie.Jeszcze jedno za pierwszym razem jak odebrałem samochód (geometria zapieczona)pomijając fakt przeładowania i odpalania turbo w różnym momencie obrotowym miał pendzel aż wginał w fotel po wyczyszczeniu nie było tego.Zapoznajcie się z wykresami electric serfice,błedy po wykasowaniu nie wyskoczyły ponownie.
http://zapodaj.net/c32fb07301350.jpg.html http://zapodaj.net/70d4f46990b84.jpg.html
Panowie opisałem cały problem ogulnie potrzebuję namiary na kogoś ogarnietego w okolicach Lęborka do zrobienia dynamicznych logów turbo prawdo podobnie facet przestawił geometrie w suszarce.chyba że macie inne pomysły
Witam mam Seacika 1,9 110 disel i zauważylem problem ostatnio przy wyprzedzaniu na 5 biegu strasznie sie mulił od czego to może być mechanik mi powiedział żebym wyczyścił kolektor ssący??
Powodów może być wiele... Na pozostałych biegach zbiera się dobrze ? Najlepiej zrób logi dynamiczne, szczegóły co i jak tutaj: viewtopic.php?f=31&t=2740
Koledzy piszę w tej zakładce, ponieważ moje Toledo od jakiegoś czasu ma właśnie momenty zasłabnięcia. Słabiej się zbiera dopóki turbo się nie załączy, czyli po przekroczeniu ok 2100 obrotów już jest dobrze, ale na niższych obrotach jest zmulony. Czuję to nawet przy zmianie biegów, taka turbodziura. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza, ale poprawy nie ma. Gdy wymieniałem filtr powietrza, to zauważyłem że na siateczce od przepływki jest czarny osad. Zrobiłem też mały test...odpiąłem wtyczkę od przepływomierza i przewiozłem się autem, ale wtedy wogóle nawet turbo się nie włączy. Co to może być tak z waszego doświadczenia?
Dziś wymontowałem przepływomierz i wyczyściłem do denaturatem. Był bardzo zabrudzony. Potem przedmuchałem go powietrzem z kompresora i wysuszyłem, no i różnica była zaraz odczuwalna czyli jednak to go blokowało. Ale czy do końca jest dobrze to jednak logi pokażą, lub spróbuje podmienić od innego Toledo. Czy wystarczy zamienić przepływke czy trzeba ją jakoś adaptować?