Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

kornat, poszukam u znajomego na szrocie przeplywke i pożyczek na kilka dni. Pojeżdżę i zobaczę czy dalej będzie ten błąd wyskakiwał

[ Dodano: 2014-09-12, 17:14 ]
kornat, przepływka podmieniona na używke i nadal takie samo spalanie. Błąd sondy dotyczy tej przed katalizatorem?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
k
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

proszę o rozczytanie bledow z vag. Auto przerwy podczas przyspieszania przy obrotach 1700 -2000 nie zawsze przy tych samych sa to gwałtowne szrpniecia nie trwające dluzej niż sekunda

VCDS-Lite Version: Release 1.1
Monday, 15 December 2014, 17:54:41.
Control Module Part Number: 038 906 012 AT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2815
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 62B7298BFD41
3 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
17654 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1246 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Wg google coś jest nie tak z immobilizerem i któryś z wtrysków może szwankować.
Obrazek
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Skasuj błędy i zobacz, które wrócą. Jeśli ten od czujnika temperatury wróci, to zacznij od wymiany czujnika. Szarpnięcia w czasie przyśpieszania mogą być spowodowane padniętym wtryskiem sterującym.
k
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

Google mi zabardzo nie pomoglo z tymi bledami wiec pisze tu o pomoc. Kilka razy zdarzylo się ze przy szarpnieciu nie wyrzucało błędu i nie migala kontrolka swiec zarowych. A jaki blad powinno wyrzucać przy padnietym wtrysku sterującym? I jakiego wtrysku szukac, nowy czy używany możecie podac symbol?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Przede wszystkim to użyj pełnej wersji VAGa, to wtedy sam powie, co to za błędy. A padnięty sterujący nie musi dawać błędów.
k
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

A sterujący mogę sprawdzić auto na 2000 obr i uderzyć kluczem czy będzie przerwa w pracy silnika , sposób drugi pomiar wtrysku opornikiem przedzial jaki powinien mieć 80-120 ohm
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

krystiano46 pisze:auto na 2000


A nie 3000obr?
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

krystiano46 pisze:A sterujący mogę sprawdzić auto na 2000 obr i uderzyć kluczem czy będzie przerwa w pracy silnika , sposób drugi pomiar wtrysku opornikiem przedzial jaki powinien mieć 80-120 ohm


To takie mocno orientacyjne sprawdzanie, bo sterujący potrafi mieć opór w zakresie 80-120 a przycinać się tylko przy dużym obciążeniu (wyprzedzanie, itp). Ale jeśli ma opór poza zakresem to wiadomo, że jest padnięty.

Ale z VAGa masz w zasadzie prostą sprawę:
17654
P1246
Needle Lift Sensor Circ. Range/Performance

Czyli padnięty sterujący. Ale tak jak mówię - skasuj błedy i zobacz, które wrócą. Ostatnio zmieniałem u siebie wtryski i zapowietrzył mi się sterujący. W efekcie też złapał ten błąd i sam się nie skasował, nawet gdy już wtrysk nie był zapowietrzony. Musiałem dopiero VAGiem skasować i teraz już mam ok.
k
krystiano46
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2014, 12:53

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: krystiano46 »

skasowałem bledy ale szarpanie nie ustalo, wczoraj sprawdzałem u mechanika i zero bledow a wcześniej szarpal. cos tam pozagladal i poodpinal mam teraz pozjezdzic i sprawdzić.
ODPOWIEDZ