krystiano46 pisze:A sterujący mogę sprawdzić auto na 2000 obr i uderzyć kluczem czy będzie przerwa w pracy silnika , sposób drugi pomiar wtrysku opornikiem przedzial jaki powinien mieć 80-120 ohm
To takie mocno orientacyjne sprawdzanie, bo sterujący potrafi mieć opór w zakresie 80-120 a przycinać się tylko przy dużym obciążeniu (wyprzedzanie, itp). Ale jeśli ma opór poza zakresem to wiadomo, że jest padnięty.
Ale z VAGa masz w zasadzie prostą sprawę:
17654
P1246
Needle Lift Sensor Circ. Range/Performance
Czyli padnięty sterujący. Ale tak jak mówię - skasuj błedy i zobacz, które wrócą. Ostatnio zmieniałem u siebie wtryski i zapowietrzył mi się sterujący. W efekcie też złapał ten błąd i sam się nie skasował, nawet gdy już wtrysk nie był zapowietrzony. Musiałem dopiero VAGiem skasować i teraz już mam ok.