[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nikos172
Forumowicz
Posty: 214
Rejestracja: 31 maja 2012, 16:07

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: nikos172 »

No tak, tylko czy w win7 można zmieniać porty? Nie mam tu czegoś takiego jak w XP, zakładki porty COM i LPT w managerze urządzeń. Wydaje mi się że win7 sam przypisuje wolny port do nowego urzadzenia, poprawcie mnie jezeli sie myle, lub prosze o podpowiedz jak zmienic w tej sytuacji port
[center][you], zapraszam na Mazury[/center]
[center]Odwiedź galerię mojego Toledo[/center]
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Sony »

Bardziej miałem na myśli zmianę portu w samym programie ;) Aczkolwiek to tylko czysty strzał i próba kombinacji z mojej strony, bo osobiście mam XP na lapku i wsio hula :)
Awatar użytkownika
nikos172
Forumowicz
Posty: 214
Rejestracja: 31 maja 2012, 16:07

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: nikos172 »

Rozumiem. Zmiana portu nic nie daje. Na COM3 jak robię test to program chwilę mysli, z 3 sekundy, i wyskakuje wlasnie taki błąd jak na załączonym obrazku, natomiast jak zmienie port na inny (np. COM2) komputer odrazu wywala błąd, że port nie istnieje czy coś takiego. Chodzi mi o to że program tak jakby wie że kabel jest na porcie 3 ale ma jakiś problem z połączeniem się.
[center][you], zapraszam na Mazury[/center]
[center]Odwiedź galerię mojego Toledo[/center]
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

nikos172,
nikos172 pisze:Chodzi mi o to że program tak jakby wie że kabel jest na porcie 3 ale ma jakiś problem z połączeniem się.


W robocie mam xpka, ale w domu win7 i tam raczej dało się porty i ich parametry zmieniać, sprawdzę po 16 i napiszę co i jak. Skoro kabel wykrywany jest na COM 3 to tam jest przypisany i tego nie zmienisz, nie masz czegoś innego powpinane w USB?
Michal
s
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: spec »

Pokaż zrzut z menadżera urządzeń i z urządzenia i drukarki tego kabla.
Awatar użytkownika
nikos172
Forumowicz
Posty: 214
Rejestracja: 31 maja 2012, 16:07

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: nikos172 »

szymekgd, jedyne co mam wpięte to kabel do diagnostyki

spec, poczekajmy do wieczora bo auto muszę odebrać od mechaniora, wtedy zrobię screena, ale w managerze nie mam żadnego błedu, normalnie wykryło kabel, zainstalowałem sterowniki i było napisane we właściwościach że wszystko gra, sprzęt działa pomyślnie ;/
[center][you], zapraszam na Mazury[/center]
[center]Odwiedź galerię mojego Toledo[/center]
Awatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
Posty: 670
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Lokalizacja: Ruda Śląska

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Centek15 »

nikos172 pisze:Panowie czy ktoś z Was spotkał się z takim oto problemem podczas pierwszego uruchomienia VCDS lite / VagCom 409.. ?
Obrazek

Kupiłem kabel z viakena, dokładnie ten http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html i zainstalowałem VCDS'a Lite 1.2. Zainstalowałem również sterowniki by wszystko śmigało na WIN7 32bit z płytki dołączonej przez viaken. Odpalam VCDS'a, sprawdzam czy kabel jest wykryty na COM 3 w managerze urządzen (jest) i odpalam test zaznaczając port 3 w vcds. I nic. Wyskakuje error jak na zdjęciu wyżej. Nie działa mi ani vcds ani vag com, ani polski vag. Na vcds i vag com wyskakuje mi wlasnie wyzej wymieniony bląd(zdjecie), a polski vag wywala jakies blędy typu "access 0000002103.230.... coś tam coś"

Czy ktoś może mi pomóc? Dodam że próbowałem zmieniać coś w start baud z 0 na 9600 ale to nic nie pomogło. Proszę o pomoc ponieważ w sumie na razie te pare złotych za kabel poszło w świat, a przyjemności zero.

Aha i auto było dwa dni temu diagnozowane przez tunera, również za pomocą kabla i programu vag com (kabel i program jego) i wszystko mu śmigalo, wiec problem lezy po stronie mojego systemu za pewne lub samego kabla. Proszę o pomoc


Siemka, miałem identyczny problem na Win7 64Bit i dopiero po dłuższej chwili spróbowałem na włączonym zapłonie zrobić test i się udało. Nie wiem czy robisz test z podłączonym kablem do auta i zapłon na ON ale spróbuj jeżeli tak nie robiłeś :)
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
pawel870
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 gru 2011, 15:40
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Mikołów

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: pawel870 »

Witam, ma ktoś jakis sposób żeby odpalić vag com albo polski vag na windowsie 8? Da sie wogóle czy trzeba stawiac jakąś virtualną maszyne i tam sie bawic?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: kornat »

pawel870, a sprawdzałeś VCDS Lite 1.0?
Awatar użytkownika
pawel870
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 gru 2011, 15:40
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Mikołów

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: pawel870 »

kornat pisze:pawel870, a sprawdzałeś VCDS Lite 1.0?


Sprawdzałem.... niestety wogóle instalator nie odpala...

VCDS-Lite is not compatible with Windows NT 6.3
ODPOWIEDZ