z tego co wiem to norma jest do -8 ale jeżeli hałasuje to należało by do niego zajrzeć, jestem w trakcie wymiany w swoim aqn, z tym, że u mnie odczyty na vagu w kanałach 208 i 209 wynosiły -9 i -8 i słychać było łańcuszek, po wymianie górnego napinacza "śruby" jeden łańcuch się poprawił na -7 z -9 za to drugi z -8 poszedł na -10, po rozebraniu okazuje się że winowajcą jest napinacz łańcucha dolnego, ale skoro już to rozebrałem, kupiłem cały komplet bo koszt jak na rozrząd niewielki, zestaw febi po rabatach kosztował mnie 720 zł, w opakowaniu łańcuchy iwis, napinacze, ślizgi Ina, gdybyś był ciekaw zapraszam do tematu o aucie, właśnie "skrobię" posta z postępów
co do Twoich pomiarów -3 i -5 krótko mówiąc jeżeli nie hałasuje i ładnie jedzie auto to "ujdzie" i jeżeli nie wyrzuca błędu o braku synchronizacji wałków to nie ma się czym przejmować
moralez00 pisze:Sprzęgiełko nowe. Już nawet mechanicy nie mają koncepcji.
Wysłane z mojego LG-H815
miałem taki przypadek u brata w aqn, u mnie cisza od zakupu na tym samym pasku, u niego popiskiwał, auto dostało nowy napinacz i pasek, pomogło ale w deszczowe, wilgotne dni problem powracał, sprawę rozwiązało założenie kompletu osłon pod silnik, bocznych i dolnej których w jego aucie brakowało od dnia w którym rzekł "ja nie przejadę..." hehe i zaspę śnieżną przejechał ale połamane osłony zostały w połowie drogi
sprawdź jeszcze czy pompa wody nie jest zatarta, bo miałem to u siebie, co prawda pasek nie piszczał ale wymieniłem ją jak tylko usłyszałem i zlokalizowałem dziwny dźwięk, a jakby okazała się do wymiany to szukaj takiej z mosiężnym wirnikiem a nie plastikowym to ta pierwsza ma dużo większą wydajność w stosunku do drugiej, wrzucę przy okazji fotki dla porównania w temacie o moim aucie to zobaczysz o co chodzi
moralez00 pisze:A ja mam pytanie. Co mogą powodować nieszczelności u układzie powietrza wtórnego?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
sprawdź połączenia węży karbowanych od pompy powietrza wtórnego, od samej pompy i po kolei dalej, w połowie skrzyni jest łączenie, potrafi toto wyskoczyć i już mamy błąd w sterowniku "obieg powietrza wtórnego, upływ" czy jakoś tak
co do tego co mogą powodować... hmmm, zaciąganie syfu do układu dolotowego, nierówną pracę silnika idt itp