Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
m
marc27
Forumowicz
Posty: 111
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: marc27 »

Stopek, widzę, że jesteś z Warszawy, więc jakby co, to mam 2 sprawne czujniki uderzeń bocznych, więc jakby któryś z nich zadziałał u Ciebie, to mogę oddać za symboliczne piwo.
Marek
S
Stopek
Forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 17 maja 2013, 07:26

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Stopek »

Marcin ja tez mam jeden sprawny ale wiadomo... Indeks musi się zgadzać. Fajnie by było jeśli mój nie zadziała to bym przymierzył Twoje. Spiszmy się na PW.
WsZyStKo. Co Na PrAwDę LuBiĘ JeSt AlBo NiEmOrAlNe AlBo NiElEgAlNe AlBo TuCzĄcE :))
Obrazek
http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=8233
m
marc27
Forumowicz
Posty: 111
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: marc27 »

Zgadzać musi się kodowanie, indeks nie daje gwarancji, że zadziała.
Marek
S
Stopek
Forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 17 maja 2013, 07:26

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Stopek »

Hmmm w ASO mi powiedzieli że ma się zgadzać indeks i podobno po VIN'ie mogli sprawdzić i zamówić czujnik dający 100% pewności ze zadziała ale cena.... 460 PLN za czujnik uderzenia bocznego :shock:
WsZyStKo. Co Na PrAwDę LuBiĘ JeSt AlBo NiEmOrAlNe AlBo NiElEgAlNe AlBo TuCzĄcE :))
Obrazek
http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=8233
m
marc27
Forumowicz
Posty: 111
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: marc27 »

Stopek, przerabiałem temat u siebie i ostatecznie kupiłem sterownik z czujnikami "od kompletu", które osobiście wymontowałem z auta-dawcy.
Podobno wymiana czujnika na używkę to zupełnie inna bajka niż na nowy z ASO.
Marek
S
Stopek
Forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 17 maja 2013, 07:26

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Stopek »


Podobno wymiana czujnika na używkę to zupełnie inna bajka niż na nowy z ASO.

No tak bo w serwisie zamówią sobie po VIN'ie odpowiedni czujnik, fabryka przyśle z dobrym kodowaniem. Wszystko jest wysterowane na zarabianie na serwisie... :(
Obiecałem sobie, że to ogarnę jakoś ...jak moje czujniki nie zadziałają to podjadę z kompem do Ciebie spróbujemy zaadoptować Twoje.
WsZyStKo. Co Na PrAwDę LuBiĘ JeSt AlBo NiEmOrAlNe AlBo NiElEgAlNe AlBo TuCzĄcE :))
Obrazek
http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=8233
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

Chwilę mialem spokój i dzisiaj podpialem u kumpla pod kompa.
Ponownie te błędy:
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie - BŁĄD SPORADYCZNY
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie

Po usunięciu błędów, przejazd 2km, ponowne podpiecie i znów takie same. Ostatnio włączała się czerwoną kontrolka i brzęczek a teraz juz nie
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: matix88 »

hej, ja mam problem z takim nawracajacym bledem

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 FK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 3357
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06402
Additional Info: VSSZZZ1MZ3R071622 SEZ7Z0B1829094
1 Fault Found:
18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
P1631 - 35-00 - -


nic sie nie swieci nic nie mryga samochod ladnie idzie jednak blad wraca nie wiem czemu i co moze byc tego przyczyna.
czy to moze byc cos powaznego? wczesniej mialem nieszczelnosc ic (kable spadly) to mi wywalalo ten blad ale i mocy nie bylo wiele a teraz wszystko powinno byc zrobione jednak blad wrocil a nie chce czegos zaniedbac zeby pozniej wyszlo cos powaznego. co to moze byc ?
ps. ile max obrotow mozna cisnac 1.9 asv ? bo wczoraj wycisnalem vmax 220 licznikowo (GPS 209) a ze wskazowka dochodzila do czerwonego pola to odpuscilem mu juz wiecej choc by jeszcze poleciał :P
1.9 TDI ASV 2002 r.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Sprawdz wiazki/styki miedzy ecu,a czujnikiem w pedale przyspieszenia. Z tego co sie orientuje to sa tam 2a zespolone czujniki i w przypadku uszkodzenia jednego drugi przejmuje jego funkcje i zapisuje sie blad. Kumpel w pasku mial problem z tym czujnikiem,po wymontowaniu/zamontowaniu zaczal dzialac poprawnie :-D
Michal
p
pawelcox
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:58

diagnostyka VAG

Post autor: pawelcox »

Witam -mam prośbę czy może ktoś wyjaśnić co może oznaczać błąd nr. 17586 Linowy czujnik 02 prąd ładowania ( obwód otwarty ) z czym jest to powiązane . Pozdrawiam
ODPOWIEDZ