Szczepan pisze:Jak się nazywa ta maszynka co stroił gruche idzie to kupić u nas?
Masz na mysli vacuometr-miernik podcisnienia? Jest do kupienia, ale nie wiem czy doszukasz sie jaka powinna byc wartosc podcisnienia dla Twojej turbiny gdy wajcha opiera sie o ogranicznik. Osobiscie spotkalem sie z ustawianiem za pomoca vaga, jezeli turbina jest sprawna to przy 3000obr cisnienie zadane ma byc przyblizone do rzeczywistego i wartosc wspolcz.wypeln. n75 ma wtedy miec ok.65%. Vacuometr przydaje sie rowniez do sprawdzenia podcisnien w silniku, np. w ukl hamulcowym i sterowaniu turbiny.
Szczepan pisze:Wykręcałem ją we wtorek jest jak by zalakowana jakimś białym klejem czy czymś takim.
Wygląda że nikt przy niej nie majstrował.
Pozostaje jezdzic i rozruszac geometrie w calym zakresie, wyzszy wspolcz. n75 to proba zbijania cisnienia dolad., ktore jest wieksze od zapisanego w mapie, przez ECU, prawdopodobnie kierownice sie przycinaja, ale, jak wczesniej napisalem, zbliza sie lato, czyli silnik bedzie szybko chwytal temp. robocza, spaliny beda mialy wyzsza temp. i dynamiczna jazda powinna udroznic geometrie. Niektorzy w tym pomagaja sztandze rekoma, a inni przez dluzszy czas logujac 011BS.