Radziu pisze:bo domyslam sie, ze gdy wyjme ten czujnik to mi caly plyn wyleci
Czujnik jest położony wysoko, więc płynu tylko trochę ucieknie.
Radziu pisze:bo domyslam sie, ze gdy wyjme ten czujnik to mi caly plyn wyleci
Radziu pisze:czy moze ktos mi podac jaki? bo domyslam sie, ze gdy wyjme ten czujnik to mi caly plyn wyleci, a oringa moze juz nie byc tam i tak.
cash pisze:Poza tym tłuste szyby mi się robią, takie, że nawiewem nie schodzą.
cash pisze:Przy butowaniu do 140km/h temperaturę miałem 110st
szymekgd pisze:A przypadkiem nalot nie ma smaku płynu chłodniczego?
szymekgd pisze:Skoro zegary pokazują 90st. dla zakresu 80-110 to raczej nie masz się czym przejmować. U mnie przy jeździe powyżej 3000obr temperatura leci powyżej 100st. pomimo pracującego na 2 biegu wiatraka, w letnie upały i włączonej klimie potrafił załączyć się na chwilę 3 bieg (t>108st.)
cash pisze:no ale przygotowywać się na wymianę uszczelki?
szymekgd pisze:
Faktem jest - wrzuciłem kiedyś link, że głowice 1M są jakieś trefne, a auta pewno mają przejechane >200kkm i może to być uszczelka...Wyklucz wentylatory, pompę wody, niedrożne przewody i chłodnicę, wieszający się termostat, sprawdź czy płyn nie miesza się z olejem, zrób test - mało miarodajny, na obecność CO2 w płynie i zdecyduj. A do znalezienia przyczyny ciesz się z auta
cash pisze:I jeszcze ten zimny nawiew może mieć związek z uszczelką?
cash pisze:Tylko dlaczego tylko w ciepłe dni wywala ten płyn?
szymekgd pisze:Jeżeli będzie posmak płynu to nagrzewnica jest trafiona, obydwa węże maja zbliżoną temp.?
szymekgd pisze:Może coś jest przytykane i przy wysokiej temp. ciśnienie wywala nadmiar - z przelewu płyn wpada do zbiorniczka, 2 biegi wiatraka chłodnicy sprawne - załącza się w czasie jazdy ? Korek zbiorniczka wymieniałeś?