dialog1979 pisze:Jest 90 stopni max, samochód chodzi pół godziny i nic
Katujesz silnik...Szybciej go nagrzejesz robiac runde po osiedlu.
dialog1979 pisze:Temp cieczy w zbiorniku 90 stopni, czyli chłodnica nie schładza
A czy to klimatyzacja? Silnik ma sie nagrzac do 90st. i ta temp. trzymac, jak na postoju wentylatory maja Ci chlodzic plyn? Przeciez miela ciagle te same, cieple, powietrze, co innego w czasie jazdy, gdzie ped powietrza schladza plyn w chlodnicy i specjalnymi kanalami caly silnik i intercooler. Z tego co piszesz to wentylatory dzialaja prawidlowo, zalacza sie I bieg (przy 92-97st.) i wylacza przy 84-91st. (wg.instrukcji) po schlodzeniu plynu, w 1M z klimatyzacja jest jakis sterownik wentylatorow i wtedy temp. zalaczania 1 biegu to 95st., nie wiem czy da sie je wysterowac bezposrednio z termostyku tak jak u mnie, ale wypadaloby sprawdzic czy chodza na 2 biegach.
dialog1979 pisze:Woda w zbiorniku aż się gotuję.
Przelewa sie plyn z wezyka od chlodnicy? Jezeli faktycznie sie gotuje, a nie dostaje powietrza to pompe sprawdz, jezeli nie ma odpowiedniej wydajnosci to plyn moze sie przegrzewac.
Szczepan pisze:Jutro zrobię 003 od EGR a 008+010 to od czego?
W 008 bedziesz widzial czy cos tnie dawke paliwa, a w 010 masz masz 003,011 oraz polozenie pedalu przyspieszenia w jednym, jezeli zna sie wartosci masy powietrza i cisnienia doaldowania w danym silniku to ten log jest dokladniejszy.