Sony pisze:Ogółem jednak jak masz kasiorę na gwint to śmiało pakuj gwint.
I tak pewnie kupi TA albo MTS jak 99% osób Nie powiem bo jechaliśmy u kamila w 4 osoby i w miare komfortowe to było tylko widzę że z wytrzymałością jest różnie ale co się dziwić skoro za gwint liczą czasami mniej niż za nowego eibacha...
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
a tak szczerze, ile razy regulujecie wysokość?? (niech wypowiedzą się ludzie mający gwint) prawda to, że po każdej regulacji trzeba geometrie robić (na mój głupiutki rozum wydaje mi się, że tak - dochodzą każdorazowo dodatkowe koszty)
marcinek85, Gwint ustawiasz raz a dobrze a wtedy geometria i najlepiej tego już nie ruszać jeżeli chodzi o przód bo tył możesz codziennie regulować i nic to nie zmieni
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Więc za ile kupie dobre zawieszenie ? Chce tanie a dobre. Czyli średniej firmy. Powiedzcie mi jeszcze ile najlepiej pakować ? -30mm ? I wtedy w zime jest dobrze i na dziurach też tragedi nie ma tak ?
Dodatkowo ? Ile będe musiał wydać za gwint + robocizna ? Dodam że chce tanio a dobre czyli średnie ?
A ile za sprężyny + robocizna.
H&R jeden z lepszych , ale na zdjęciu nie widać tylnej regulacji ... a na tych sprężynach bez regulacji to raczej nie pojeździsz, o Raceland się nie wypowiadam
Trafiła się dobra okazja gwint KW w niezłej cenie ale nie ma mocowań pod stabilizator , beż tego nie zejdę nisko? mam stab i długie łączniki ale bez tych mocowań tego nie założę ?nie miałem styczności z gwintem dlatego pytam..