Ale ten błąd czujnika skasowałem normalnie, a tego "18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem" nie da się skasować, nie wiesz co może on oznaczać? A poza tym jak skasowane ten błąd czujnika to dalej przy włączeniu zapłonu piszczal.
Hmmmm... A ja się tak zastanawiam czy to nie będzie jakiś czujnik uwalony, np. ciśnienia oleju. Choć z drugiej strony powinno w takim przypadku chyba błąd wywalić. Bezpieczniki wszystkie sprawdziłeś ?
Grzebałeś coś wcześniej przy aucie przed pojawieniem się tego błędu ?
Bezpieczniki sa ok. Dzieje sie tak od czasu kiedy ściągałem poduszkę kierowcy(na odłączonym akumulatorze) bo kierunki wariowały, i czyściłem przełącznik pod kierownica. I jeszcze jedno. Mialem złożone lusterka, jak chciałem je rozłożyć lusterko pasażera rozłożyło sie o 180*. Lusterko do dzisiaj nie działa prawidłowo. Czy jest możliwe że przez to piszczy?
Sony pisze:Hmmmm... A ja się tak zastanawiam czy to nie będzie jakiś czujnik uwalony, np. ciśnienia oleju. Choć z drugiej strony powinno w takim przypadku chyba błąd wywalić. Bezpieczniki wszystkie sprawdziłeś ?
Grzebałeś coś wcześniej przy aucie przed pojawieniem się tego błędu ?
Dlatego też pisałem, że jeśli błąd temperatury wróci to trzeba zacząć od wymiany czujnika temperatury.
--- Vag wywalił taką liste błędów: Silnik: 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Moduł komfortu: 953 Przekroczenie czasu włączenia oświetlenia wnętrza nieznane ustawienie przełączników - BŁĄD SPORADYCZNY
Klimatyzacja: 1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym nie autoryzowane 11587 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 18765 Nie znany kod błędu nieprawidłowy 21519 Nie znany kod błędu nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 1807 Nie znany kod błędu sygnał za mały 3847 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 12621 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 17228 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 19761 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 11587 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 18765 Nie znany kod błędu nieprawidłowy 21586 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 20041 Nie znany kod błędu przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 3593 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 3598 Nie znany kod błędu przekroczona wartość adaptacji 62990 Nie znany kod błędu przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 3593 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 18755 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8224 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 22576 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 17184 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8224 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 12342 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 13312 Nie znany kod błędu 604 Potencjometr w V71-G113 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 64767 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 771 Czujnik poziomu paliwa-G brak sygnału 1278 Przekaźnik odcinający EDS-J263 uszkodzenie mechaniczne 1278 Przekaźnik odcinający EDS-J263 uszkodzenie mechaniczne 65028 Nie znany kod błędu uszkodzenie mechaniczne 65028 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY po odłączeniu kompa zobaczyłem że zaczęła się jeszcze świecić kontrolka poduszki na liczniku. podłączyłem jeszcze raz i wyskoczył taki błąd którego nie da się skasować: poduszki: 65535 Uszkodzony moduł sterujący Co się mogło stac?
Widzę, że masz u siebie istny ARMAGEDDON! Tak jak pisał vwir pewnie czujnik temperatury masz do wymiany. Co do samych poduszek to mogłeś uwalić sterownik - pytanie co za kabel masz do diagnostyki... Skasowałeś błędy ? Jakieś z nich wróciły ?
No skanowanie poduszek w naszych autach gdy nie ma ku temu potrzeby to jeden z najgłupszych pomysłów jakie można mieć. Mój VAG ostrzega kilka razy przed tą operacją i informuje, że można uwalić sterownik poduszek. To właśnie Ci się udało zrobić.
Czujnik temperatury do wymiany, tak jak pisałem. Ta klimatyzacja to w ogóle działa?
Viaken kkl USB.żadnych ostrzeżeń nie było. Nie miałem pojęcia, że coś mogę spieprzyc. Klima działa dobrze. Po skasowaniu tych błędów klimy wszystkie wracają.Od czego zacząć sprawdzanie? Czujnik temperatury zamówiony, będzie w piątek albo poniedziałek. A co z tym sterownikiem poduszek? Trzeba wymienić czy da się go jakoś zrealizować, żeby było ok, i bezpiecznie?
Ostatnio zmieniony 08 lip 2015, 13:43 przez lukasz20075, łącznie zmieniany 1 raz.
Z klimą to sprawdź błędy za pomocą kodów klimatronika (bezpośrednio na panelu klimatronika). Wydaje mi się, że ta seria błędów to problem z komunikacją z modułem klimatronika. U mnie też są często problemy z tą komunikacją, nie tylko w moim toledo. Więc może to kwestia kabla jaki mam - nie wiem. Tyle tylko, że u mnie to się objawia brakiem komunikacji, a nie serią błędów, ale to może zależy od kabla. Jeśli na panelu klimatronika jest cisza i spokój to się nie przejmuj.
vwir pisze:Z klimą to sprawdź błędy za pomocą kodów klimatronika (bezpośrednio na panelu klimatronika). Wydaje mi się, że ta seria błędów to problem z komunikacją z modułem klimatronika. U mnie też są często problemy z tą komunikacją, nie tylko w moim toledo. Więc może to kwestia kabla jaki mam - nie wiem. Tyle tylko, że u mnie to się objawia brakiem komunikacji, a nie serią błędów, ale to może zależy od kabla. Jeśli na panelu klimatronika jest cisza i spokój to się nie przejmuj.
A jak sprawdzić te błędy na panelu? Klimatyzacja działa mi bez problemu. I co z tymi poduszkami?