lampa okazała się ok. przynajmniej połowicznie. gniazdo wtyczki włożono odwrotnie jak w oryginalnej valeo przez to nie było świateł mijania oraz drogowych. wystarczyło obrócić wtyk lampy i działa. jednak coś jest jeszcze nie tak, gdyż nie działa z tej strony regulacja elektryczna. zamieniałem silniczki żeby sprawdzić ewentualne spalenie jednego ale oba działają na lewym reflektorze, zatem coś jest z kablami w prawej lampie. czy ma ktoś może opis pinów w tej wtyczce (prawy przód):
z tyłu są ponumerowane wejścia pinów. podejrzewam, że jeden z pinów jest inaczej osadzony.
Mam pytanie do was otóż dorwałem z innego tolka regulacje świateł mam wszystko oprócz kabli, patrzyłem do mojego mam tam kabel na 3 piny pasuje do silniczka dzisiaj rozebrałem kokpit i nie mogę znaleźć wtyczki do pstryczka. Jest to możliwe że nie jest zamontowany? Jeżeli tak to gdzie mam zamontować nowe? Do przekaźników lecą?
Sprawa rozwiązana, wystarczyło znaleźć kabel z innego tolka. Od pstryczka wychodzi 4 kable, 1 brązowy to masa, czerwono niebieski leci do pojedynczej wtyczki co znajduje się przy światłach. I zostają dwa kolory nie pamiętam jakie podłączamy je do przekaźników wtyczka ma 10 pinów i na końcach rzędów podłączone kable oO.
w końcu podszedłem do tematu i go rozwiązałem. otóż kabelki które idą od silniczka regulacji wysokości świateł, sztuk trzy, są ułożone w pionie we wtyczce od strony z której brakuje jednego pinu. i tak mamy tam piny nr 1, 3, 5 i 7. podłączone miałem 1, 5 oraz 7 ale zaczęło działać poprawnie jak zamieniłem 1 na 5, 5 na 7 i 7 na 1. co za tym idzie fabryka pozmieniała usytuowanie wszystkich bolców we wtyku. dla sprawdzenia przed zmianą pinów we wtyczce podłączyłem starą lampę i wszystko grało jak należy (stara Valeo).
jak dla mnie jest to nabijanie ludzi w butelkę...