Póki co... koncepcyjny, ale wygląda bardzo fajnie. Coś ma z Toledo II.
BTW. III to nie była pomyłka. III to była zbrodnia na tym modelu . Pamiętam, jak mi się gały otworzyły ze zdziwienia po pierwszej prezentacji. Nie mogłem uwierzyć, że rodzinny sedan zostanie zastapiony przez tego kulfona.
No jeśli tak ma wyglądać nowe Toledo to czemu nie. Wygląda ciekawie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Seat IBL NIE JEST wersją produkcyjną, a jedynie ma ukazać kierunek designu według którego będą projektowane nowe modele SEATa.
Oznacza to tyle, że boczna linia seata będzie kontynuować linię modeli leon2, toledo 3,altea (chociaż coś mi zalatuje tu Alfą Romeo 166), natomiast pas przedni upodobni się do tego z (o rety!!!) Hondy Civic...
Jak dobrze wiemy każdy producent po prezentacji modelu koncepcyjnego przed podjęciem produkcji seryjnej zderzy się ze swoim działem księgowości/marketingu gdzie zostaną cięte koszta wytworzenia/serwisowania modelu (a z tego co wiem to seat nie jest w najlepszej kondycji finansowej). Efektem tego bywa samochód taki jak chociażby EXEO, tzn. niby ładny i niby to topowa limuzyna SEATa, a jakoś wygląda to tanio... Skoda Octavia obok Exeo wygląda na droższą i bardziej dopieszczoną przez stylistów (a może ekonomistów).
Ot takie moje skromne zdanie na temat tego modelu...
Seat Exeo to po prostu A4 - seat potrzebował sedana który się w miare sprzeda po klapie z toledo 3. Dostał też warunki od VW pod groźbą sprzedaży całej spółki. Ponoć kolejną wersję hiszpanie mają już zaprojektować sami. Ciekawe.