Nie wiem jak ten czujnik steruje od wstecznego, czy plusem czy minusem, bo być może trzeba będzie odwrócić sygnał, ale to już nie jest problem, albo przekaźnik, tranzystor w układzie WE.
EDYTA:
Jeszcze jedna ważna rzecz, jak się okaże że czujnik wstecznego zwiera do masy kabel, to koniecznie MUTE przez diodę podłącz bo to wejście podciągnięte w radiu rezystorem, dlatego lepiej samemu go nie podciągać do 12V(przez żarówki) bo może nie być tam do 12V podciągnięte, a do innego napięcia i kuku można sobie zrobić. Diodę "kreską" (katodą) w stronę czujnika skrzyni biegów
, to powinno zabezpieczyć przed tą sytuacją o której pisałem.
EDYTA2:
Teraz sobie przypomniałem, tam jest niestety sterowanie plusem (jak czujniki podłączałem to masę się na stałe przykręcało, a plus idzie z zasilania świateł). Czyli potrzebny jest przekaźnik lub tranzystor i rezystor
Ja bym wrzucił na tranzystorze. Schemat ma wyglądać tak:
Do SV5-1 podłączasz sygnał z czujnika, GND-masa auta, a do SV5-2 podłączasz kabelek MUTE
i wszystko powinno śmigać jak należy.