[1L] Szarpanie na gazie

Wszystko o silnikach zasilanych gazem
H
HORNET

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: HORNET »

Tylko, że mój brat wywalił komputer od LPG i co teraz?
s
siwy_a1
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 25 lis 2009, 01:25

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: siwy_a1 »

Ja miałem dokładnie ten sam irytujący problem w silniku BCB +LPG. Do dzisiaj nie wiem o co chodziło, ale wszystko ustało kiedy rok temu wymieniłem sprzęgło :-) Tak naprawdę ciężko mi teraz choćby strzelać co mogło mu pomóc, bo przy tej operacji robi się cuda z ułożeniem, podnoszeniem i opuszczaniem silnika ;-) A może problem tkwił w samym zużytym sprzęgle...? Nie mam pojęcia :?: W każdym razie do dzisiaj zjawisko nie powróciło :mrgreen:
siwy_a1
Awatar użytkownika
gimmesomo
Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 15 kwie 2010, 21:51
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Lubartów

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: gimmesomo »

a nie wymieniales swiec w miedzyczasie ? kolega mi podpowiedzial ze za szarpanie na gazie moga byc odpowiedzialne swiece.
Awatar użytkownika
szullecc
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 02 mar 2011, 21:14

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: szullecc »

Witam :-) też mam małe pytanko.
Przy zimnym silniku też mi przerywa na gazie (wymienione kable zapłonowe i świece).
Do tego pali 16 L gazu i mam wrażenie że siorbię jeszcze benzynę jak chodzi na gazie możliwe to ??
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: Tomas »

szullecc, objawy takie jakby wtryski gazu dokonywały już swojego żywota
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Awatar użytkownika
sroczkin
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:47

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: sroczkin »

szullecc, potwierdzam opinie kolegi Tomas, wlasnie w poniedzialek wymienialem listwe wtryskiwaczy padly. Objawy to szarpanie na gazie na zimnym silniku ,na wolnych obrotach silnikiem trzeslo, na duzych mrozach dopóki listwa sie nie rozgrzała nie trzymał wolnych obrotów gasł, spalanie wzrosło.Po wymianie listwy jazda na gazie wspaniala, wzrosla moc autka bo wczesniej bylo widac roznice miedzy gaz -paliwo. Sprawdz jaka masz listwe wiekszosc mozna regenerowc koszt z robocizna 150 zl , moich nie da rady regenerowc wiec trzeba bylo wymienic koszt 350zl.
E
EnDżI
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:29

Szarpnięcie powyżej 3,5 tys obrtoów 2,3 V5

Post autor: EnDżI »

Witam Panowie, z 2 tygodnie temu byłem na regulacji gazu. Dziś troszkę przegoniłem toledo i okazuje się ,że przy obrotach około 3,5 tys jest jakby takie szrpnięcie, jakby silnik nie ciągnał. Sondy napewno dobre bo przy regulacji sprawdzali. Zrobiłem też próbę na benzynie i nie ma problemu wkręca sie do końca. Co może być przyczyną?
Awatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
Posty: 221
Rejestracja: 23 mar 2010, 11:06

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: tomektak »

...a zawsze tak miałeś, czy dopiero teraz tak się zrobiło? Te silniki maja zmienny dolot i objawy które opisałeś są gdy gazownicy-partacze wstawią wtryski przed zmienny dolot.
Było
Obrazek
Jest
Obrazek
E
EnDżI
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:29

[1L] Szarpanie na gazie

Post autor: EnDżI »

Właśnie w tym problem ,że dopiero teraz tak się stało, wczesniej chodził naprawde fajnie. Myślę czy to moga byc swiece zmieniałem okolo 15 tys temu i to na te zwykłe Bosche po 10zł/szt, słyszałem ze do lpg sa zalecane jakieś inne. Jakie polecacie?
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Szarpie i dławi na lpg

Post autor: haszczu »

Witam Serdecznie.
Mam toledo 1m z silnikiem 1.8 20v
Mój problem polega na czkaniu na LPG. Podczas dodania gazu do spodu to jest szarpnięcie i dopiero idzie. Zauważyłem też, że przy dojściu do 140km/h strzela z rury i ciężko wyciągnąć większą prędkość. Na PB chodzi normalnie, nie szarpie i nie strzela.
Wymienione:
-świece
-kable zapłonowe NGK
-filtr powietrza
-filtry gazu
-olej

Podmieniona została listwa wtryskiwaczy gazowych. Chodził tak samo więc podmieniłem cewkę na nową jakiejś firmy dokładnie nie pamiętam jakiej i chodził jeszcze gorzej...
Podpiąłem więc interfejs i wyskoczył mi błąd: brak napięcia na przepływomierzu, błąd sporadyczny.
Gazownicy powiedzieli że to wina układu zapłonowego i dlatego szarpie, ale jak im mówiłem że kable i świece wymienione i że cewka podmieniana to powiedzieli że nie wiedzą co jest grane.
Panowie czy to będzie raczej wina przepływomierza czy cewki?
A może ktoś miał taki problem i było coś innego
ODPOWIEDZ